لوئیس سوارس اکنون آزاد است تا به لئو نل مسی و دیوید بکام در اینترمیامی بپیوندد. مهاجم اروگوئه‌ای در ورزشگاه آرنا با هواداران گرمیو خداحافظی کرد که با تشویق‌های ایستاده و شعارهای احساسی حمایت خود را از او نشان می‌دادند. این لحظات با همراهی همسر و فرزندانش به یک خداحافظی احساسی تبدیل شد. علاوه بر […]

فوتبال, لئو نل مسی - بازنشستگی یا اینترمیامی؟/ تصمیمی که مسی مشتاقانه در انتظارش است

لوئیس سوارس اکنون آزاد است تا به لئو نل مسی و دیوید بکام در اینترمیامی بپیوندد. مهاجم اروگوئه‌ای در ورزشگاه آرنا با هواداران گرمیو خداحافظی کرد که با تشویق‌های ایستاده و شعارهای احساسی حمایت خود را از او نشان می‌دادند. این لحظات با همراهی همسر و فرزندانش به یک خداحافظی احساسی تبدیل شد. علاوه بر این، ویدئویی بر روی صفحه نمایش غول‌پیکر ورزشگاه پخش شد که نکات برجسته دوران حرفه‌ای سوارس در باشگاه فعلی‌اش را نشان می‌داد.

شایعات زیادی پیرامون پیوستن سوارس به مسی وجود دارد. قرارداد بازیکن اروگوئه‌ای با تیم برزیلی در دسامبر ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، بنابراین از اول ژانویه ۲۰۲۴ بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند با باشگاه مورد نظر خود مذاکره کند. فابریتزیو رومانو این موضوع را تایید کرد و در توئیتی نوشت که اینترمیامی به سراغ بستن قرارداد با سوارس خواهد رفت. سوارس همچنان در سن ۳۶ سالگی سطح بالای خود را حفظ کرده و  در گرمیو ۵۱ بازی انجام داد و ۲۳ گل به ثمر رساند و ۱۷ پاس گل داد.

اگرچه به نظر می‌رسد که او به اینترمیامی بپیوندد، اما همچنین ممکن است تصمیم به بازنشستگی بگیرد. انتقال سوارس به MLS نامشخص است و هواداران و کارشناسان مشتاقانه منتظر تصمیم او هستند. پس از اشاره نشریه «گل» به احتمال بازنشستگی، امیدهای اینترمیامی برای دیدار مجدد لیونل مسی و لوئیس سوارس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

منبع: خبـر ورزشی