صعود سپاهان تقریبا قطعی شد/ شانس بالای پرسپولیس برای صعود
صعود سپاهان تقریبا قطعی شد/ شانس بالای پرسپولیس برای صعود

بررسی وضعیت ۲ تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؛ تیم سپاهان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان دو بر یک شکست خورد، اما با این حال شانس بسیار بالایی برای صعود دارد. شکست ساعتی قبل تیم الشارجه مقابل الفیصلی اردن در گروه B باعث شد، سپاهان حتی با وجود […]

- صعود سپاهان تقریبا قطعی شد/ شانس بالای پرسپولیس برای صعود

بررسی وضعیت ۲ تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؛

تیم سپاهان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان دو بر یک شکست خورد، اما با این حال شانس بسیار بالایی برای صعود دارد. شکست ساعتی قبل تیم الشارجه مقابل الفیصلی اردن در گروه B باعث شد، سپاهان حتی با وجود شکست مقابل الاتحاد شانسش برای صعود بالا باشد.

سپاهان با ۱۰ امتیاز کار خودش را در گروه C پایان داد و تیم دوم گروه B هشت امتیاز دارد. به این ترتیب اگر یکی از دو تیم پرسپولیس و پاختاکور تیم‌های دوم گروه‌های E و A  نتواند بیش از سپاهان امتیاز بگیرد، این تیم صعود خواهد کرد. تنها در یک صورت ممکن است سپاهان حذف شود. در صورتی که پرسپولیس در بازی فردا مقابل الدحیل پیروز شود و پاختاکور هم با اختلاف بیش از ۸ گل تیم الفیحای عربستان را شکست دهد. اگر این دو اتفاق همزمان رخ دهد، سپاهان صعود نخواهد کرد که بسیار بعید و دور از انتظار است که تیم ازبکستانی هشت گل به تیم عربستانی بزند.

به این ترتیب سپاهانی‌ها می‌توانند از حالا جشن صعود را بگیرند.

پرسپولیس هم در صورتی که فردا با هر نتیجه‌ای مقابل الدحیل پیروز شود، ۱۱ امتیازی خواهد شد و صعود می‌کند. البته پرسپولیس اگر مساوی هم کند و پاختاکور موفق نشود، الفیحای عربستان را شکست دهد، باز هم صعود خواهد کرد. با توجه به اینکه پاختاکور در بازی رفت با دو گل مغلوب الفیحا شده، می‌توان شانس صعود پرسپولیس را هم بسیار بالا دانست. البته سرخ‌ها برای اینکه خیالشان راحت باشد و سرنوشتشان دست خودشان باشد، باید الدحیل را ببرند تا با خیال راحت صعود کنند.

باشگاه خبرنگاران