به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های نساجی و الهلال عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شد که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود «الهلال» به پایان رسید. برای الهلال در این مسابقه «میشل »(۴) گلزنی کرد. با این نتیجه تیم الهلال ۱۶ […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های نساجی و الهلال عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شد که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود «الهلال» به پایان رسید.

برای الهلال در این مسابقه «میشل »(۴) گلزنی کرد.

با این نتیجه تیم الهلال ۱۶ امتیازی شد و حضورش در صدر جدول را تثبیت کرد و به عنوان تیم نخست به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافت. شاگردان سید مهدی رحمتی هم با ۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. این مسابقه برای هر دو تیم تشریفاتی است و شاگردان سیدمهدی رحمتی در اولین حضور آسیایی خود نتوانست از مرحله گروهی صعود کنند.

ترکیب نساجی

با تصمیم سید مهدی رحمتی نفرات زیر در ترکیب اولیه نساجی قرار گرفتند:

حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سید محمد احسان حسینی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران و محمدرضا آزادی

گل زودهنگام نساجی در نیمه اول

تیم الهلال بازی را از همان ابتدا تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ «محمد البورایک» با حرکت از جناح راست خط دفاعی نساجی و ارسال یک پاس در عرض زمینی توپ را به «میشل» رساند و هم با یک ضربه توپ را به سمت دروازه نساجی شلیک کرد. هرچند مدافع نساجی برای دفع توپ خود را پرتاپ کرد اما دیر به توپ رسید تا «الهلال» در همان ابتدای کار یک بر صفر پیش بیفتد.

در دقیقه ۳۲ بازیکن الهلال حرکت خود را در داخل محوطه جریمه نساجی آغاز کرد و با خطای احسان حسینی متوقف شد. داور ابتدا این صحنه را خطای پنالتی اعلام کرد اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی این پنالتی رد شد و نیمه اول در نهایت با شکست یک بر صفر نساجی به پایان رسید.

منبع: مـهر