بر کسی پوشیده نیست که تیم اریک تن‌هاخ در این فصل در مواجهه با تیم‌های برتر با مشکلات زیادی روبرو شده و روز شنبه هم با نتیجه ۱-۰ بازی را به نیوکاسل واگذار کرد. شیاطین سرخ هر پنج بازی خود را در این فصل مقابل تیم‌های نیمه بالای جدول باختند. این شکست‌ها برابر تاتنهام، آرسنال، […]

- آمار می‌گوید منچستریونایتد از چلسی می‌بازد!

بر کسی پوشیده نیست که تیم اریک تن‌هاخ در این فصل در مواجهه با تیم‌های برتر با مشکلات زیادی روبرو شده و روز شنبه هم با نتیجه ۱-۰ بازی را به نیوکاسل واگذار کرد. شیاطین سرخ هر پنج بازی خود را در این فصل مقابل تیم‌های نیمه بالای جدول باختند. این شکست‌ها برابر تاتنهام، آرسنال، برایتون، من‌سیتی و حالا نیوکاسل بوده است. هر تیمی که منچستریونایتد موفق به شکست دادنش شده در انتهای جدول بوده است. پیروزی روز یکشنبه چلسی مقابل برایتون آنها را به نیمه اول رساند. بنابراین، بر اساس روند فعلی، منچستریونایتد یک شکست دیگر در روز چهارشنبه خواهد داشت. و آنها در دسامبر لیورپول در آنفیلد را نیز در پیش دارند.

از ۹۹ امتیازی که تن‌هاخ تاکنون در لیگ برتر کسب کرده، ۷۵ امتیاز آن برابر تیم‌های نیمه انتهایی جدول بوده است. زمانی که از او در مورد رکورد وحشتناک باشگاه در خارج از خانه مقابل هشت تیم برتر پرسیده شد، لحن جسورانه‌ای به خود گرفت و گفت: «منتظر این سوال بودم. همیشه مشکلاتی وجود دارد. یا مشکل فرم خارج از خانه داریم یا فرم خانگی. بر این مشکل هم غلبه خواهیم کرد. این حقیقت است که اگر شکست بخورید همیشه ناراضی هستید. این تیم انعطاف‌پذیر است و ما باید این مشکل را حل کنیم.»

ممکن است هواداران منچستریونایتد از این که دیدار میان‌هفته آنها در اولدترافورد است و نه استمفوردبریج، کمی آرامش خیال پیدا کرده باشند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی