به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های قسام در تشریح دستاوردهای رزمندگان قسام در نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی گفت: مبارزان قسام از فاصله صفر با نظامیان متجاوز صهیونیست درگیر شدند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند. سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام در سخنانی اعلام کرد که رزمندگان قسام […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های قسام در تشریح دستاوردهای رزمندگان قسام در نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی گفت: مبارزان قسام از فاصله صفر با نظامیان متجاوز صهیونیست درگیر شدند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام در سخنانی اعلام کرد که رزمندگان قسام در ۲۴ ساعت گذشته توانستند ۲۸ خودروی نظامی (شامل تانک، خودروی زرهی و نفربر) را در تمام جبهه‌های درگیری در نوار غزه به طور کامل یا جزئی منهدم کنند.

پیش از این، مبارزان گردان‌های قسام اعلام کردند که یک تانک اسرائیلی را در منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا در شمال باریکه غزه با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند. در این عملیات شماری از نظامیان صهیونیست کشته و یا زخمی شدند. همچنین در درگیری با یک یگان اسرائیلی در منطقه الفالوجا، شماری از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رساندند.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که درگیری‌های شدید با نظامیان صهیوینست در الفالوجا همچنان ادامه دارد و رزمندگان ۵ خودروی نظامی اسرائیل را هدف قرار دادند.

مبارزان قسام، نظامیان اسرائیلی که در داخل ساختمانی در بیت حانون در شمال باریکه غزه مستقر شده بودند، هدف حمله‌های راکتی قرار دادند.

گردان‌های قسام از هدف قرار دادن یک تانک اسرائیلی با بمب‌های «شواظ» در بیت حانون در شمال نوار غزه و نیز ۴ خودروی نظامی ارتش اشغالگر در شرق غزه با راکت یاسین ۱۰۵ خبر دادند.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد یک تانک اسرائیلی را که تلاش می‌کرد به شرق بیت لاهیا نفوذ کند، با راکت «یاسین ۱۰۵» منهدم کرده است.

صبح امروز نیز گردان‌های قسام از هدف قرار دادن ۱۰ خودروی زرهی ارتش صهیونیستی و دو پایگاه اسرائیلی خبر داد.

در بیانیه گردان‌های قسام آمده است: مبارزان گردان‌های قسام توانستند صبح امروز ۵ دستگاه تانک و ۵ نفربر رژیم صهیونیستی را در محور شرق غزه با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار دهند.

در بیانیه قسام آمده است که مبارزان توانستند تعدادی از نظامیان دشمن را از فاصله صفر در منطقه شیخ رضوان به هلاکت برسانند و به سلامت به پایگاه‌های خود بازگردند.

منبع: مـهر