یاسین سلمانی در گفت‌گو با برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» در مورد آخرین وضعیت خود اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و دوران نقاهت را سپری می‌کنم تا رفته‌رفته تمرینات را شروع کنم. خیلی مصدومیت بد و سنگینی بود و دوستان دیدند چه دردی را تحمل می‌کنم. این اولین بار است که من […]

- به پدرم گفتم در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم/ پیشنهاد استقلال ١٠ میلیارد بیشتر بود

یاسین سلمانی در گفت‌گو با برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» در مورد آخرین وضعیت خود اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و دوران نقاهت را سپری می‌کنم تا رفته‌رفته تمرینات را شروع کنم. خیلی مصدومیت بد و سنگینی بود و دوستان دیدند چه دردی را تحمل می‌کنم. این اولین بار است که من دچار این مصدومیت شده‌ام. رفت و آمدهای طولانی مدت من باعث شد مصدوم شوم.

وی درباره بازی پرسپولیس و الدحیل گفت: زمانی که ما بازی کردیم کرسپو سرمربی این تیم بود و چند سال با آنها بود. ما نمایش خوبی داشتیم و بردیم. با حضور گالیته، جان دوباره‌ای گرفتند و بهتر شدند. آن فضایی که ما در ضد حملات می‌خواستیم در اختیار ما گذاشتند و توانستیم نتیجه بگیریم.

هافبک پرسپولیس در مورد مصدومیتش در بازی با گل ‌گهر عنوان کرد: قصد داشتم پرس کنم و یک سمت بازیکن را ببندم، پای چپم را ستون کردم و بعد رباط من پاره شد. فکر نمی‌کردم دچار مصدومیت شوم و علائمی نداشتم اما بعد از آزمایشات مصدومیتم مشخص شد.

سلمانی در خصوص بازی با النصر نیز گفت : بازی رفت اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم، شک نکنید که می‌توانستیم این تیم را ببریم اما بدشانس بودیم. در بازی برگشت فرصت بردن این تیم را داشتیم. این تیم بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد و نمایش خوبی داشت و ما موفق شدیم مقابل این تیم نتیجه بگیریم. بروزوویچ و رونالدو بازیکنان بزرگی هستند و ما خوشحالیم مقابل آنها بازی کردیم.

وی درباره دیر انتخاب کردن تیمش در ابتدایی فصل نیز گفت: اول شرایط لژیونر شدن بود و چیزی که می‌خواستم نشد. از کشورهای مثل بلژیک، فرانسه، پرتغال و قطر پیشنهاد داشتم. از لیگ خودمان از بین پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و گل گهر، پرسپولیس را انتخاب کردم. خانواده من همه پرسپولیسی هستند و به‌خاطر پدر این تیم را انتخاب کردم. در انتهای لیگ قبل به پدرم گفتم در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

سلمانی اظهار داشت: سپاهان هر فاکتوری که یک باشگاه استاندارد باید داشته باشد را دارد و تیم بزرگی است. من از بچگی در این تیم بودم اما خب شرایط به گونه‌ای رقم نخورد تا در این تیم بمانم. همین‌جا بگویم پیشنهاد استقلال ١٠ میلیارد بیشتر از پرسپولیس بود و پیشنهاد پرسپولیس از نظر مالی از همه پیشنهادها کمتر بود.

منبع: خبـر ورزشی