به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، ستایشی با اشاره به مبارزه با فساد گفت: متاسفانه خبری را اخیرا داشتیم و اعلام کشف فساد دیگری در کشور که از مدت‌ها قبل مورد رصد مسئولان قضایی و اجرایی بود، به حق خاطر عزیز مردم را مکدر کرد. گرچه این فساد توسط شرکت خصوصی غیردولتی شکل گرفت […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، ستایشی با اشاره به مبارزه با فساد گفت: متاسفانه خبری را اخیرا داشتیم و اعلام کشف فساد دیگری در کشور که از مدت‌ها قبل مورد رصد مسئولان قضایی و اجرایی بود، به حق خاطر عزیز مردم را مکدر کرد. گرچه این فساد توسط شرکت خصوصی غیردولتی شکل گرفت ولی مشخص شد همکاری های مختلفی در بخش های ذی مدخل شده تا ارز و منابع ملی به آن تخصیص بیابد و پس از بررسی‌ها مشخص شد ارز تخصیص یافته نه تنها در محل خود صرف نشده بلکه موجبات فساد را ایجاد کرده است.

وی افزود: قوه قضاییه با پیگیری های موجدانه و همه جانبه ضدفساد خود به محض کشف سرنخ های فساد وارد شده، این روند را تا انتها و بدون هرگونه تسامح اقدام کند. اراده دستگاه قضایی آن است که امر پیشگیری و مقابله با فساد را همزمان دنبال کند و اجازه ندهیم این پرونده مهم و ملی خدایی نکرده دچار اطاله رسیدگی شود.