به گزارش زیرنویس، نیک اندیشی و نیک سیرتی موهبتی الهی است که خداوند در ذات بشر قرار داده است. این ارزش عظیم  که گاهی با اهداء و بخشش اموال و دارایی های مادی به سازمان‌های مردم نهاد و عام‌المنفعه نظیر هلال احمر نمود می یابد جنسیت و زن و مرد نمی‌شناسد و چه بسا بانوان […]

به گزارش زیرنویس، نیک اندیشی و نیک سیرتی موهبتی الهی است که خداوند در ذات بشر قرار داده است. این ارزش عظیم  که گاهی با اهداء و بخشش اموال و دارایی های مادی به سازمان‌های مردم نهاد و عام‌المنفعه نظیر هلال احمر نمود می یابد جنسیت و زن و مرد نمی‌شناسد و چه بسا بانوان بسیاری در این عرصه پیشتاز هستند.

به گزارش ایسنا، فوزیه بابایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از ۳ سال است که با جمعیت هلال احمر مازندران همکاری دارم و حسی که مرا به این سازمان وصل کرد تلاش صادقانه و بی ادعای اعضای این مجموعه برای کاهش درد و رنج مردم و کمک به همنوعان است، اظهار کرد: واقعیت این است که انسان از این همه شوق و شور جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر روحیه می گیرد و حضور در جمع آنان باعث نشاط و تقویت امید در انسان می شود.

وی افزود: خدمات آنها به مردم واقعا بی منت و بدون چشم‌داشت است. به نظر من تعریف انسانیت همین است.

این بانوی نیک اندیش اهل سیمرغ درباره اهدای زمین به جمعیت هلال احمر مازندران، تصریح کرد: این اقدام یک کار دلی بود. قطعه زمینی حدود ۵۰۰ متر مربع در بهترین نقطه شهرستان سیمرغ به‌عنوان ارثیه پدر مرحومم به من رسید که ارزش آن در حال حاضر بیش از ۵ میلیارد تومان است. برای خشنودی خدای متعال، شادی روح پدرم و در راستای مشارکت در امور عام‌المنفعه و کمک به همنوعان نیازمند، آن را به هلال احمراستان اهداء کردم.

فوزینه بابایی این بانوی ۵۷ ساله، دارای سه فرزند است و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد، افزود: خدا را شاکرم که این فرصت را به من داد تا به عنوان یک انسان، احساس مفید بودن کنم و با این اقدام کوچک در خدمت رسانی سازمان هلال احمر به همنوعان نیازمند سهیم باشم.

وی با اظهار اینکه بعد از این اقدام، احساس می کنم به خدا نزدیکتر و از زندگی لذت بیشتری می برم، یادآور شد: گزافه نیست اگر بگویم این حس قشنگ را با هیچ زبانی نمی توانم توصیف کنم و امیدوارم چنین رویداد زیبایی نصیب همه آرزومندان شود.

این بانوی خیر مازندران در پاسخ به این سوال که بازخورد و واکنش اطرافیان و آشنایان شما نسبت به این اقدام شما چگونه بوده است، افزود: بسیار جالب بود. عده‌ای با نگاه مثبت و برخی هم با نگاه منفی!

وی ادامه داد: آنها که نگاه مثبت داشتند مرا تشویق کردند و این کار بزرگ را ستودند و آن را باقیات و صالحاتی ارزشمند توصیف کردند که آثار آن در زندگی و سعادت دنیا و آخرتمان جاری و ماندگار خواهد بود.

بابایی افزود: برخی دیگر هم که نگاه منفی داشتند این کار مرا هدر دادن سرمایه می دانستند و استدلال شان این بود که از سرمایه اهدایی شما سوء استفاده خواهد شد و هیچ تضمینی برای استفاده درست و بهره برداری بهینه از آن وجود ندارد.

این بانوی خیر مازندران با اشاره به اینکه چون سازمان هلال احمر را می شناختم و به آن اعتماد کامل داشته و دارم هیچ حس منفی در من ایجاد نشد، خاطرنشان کرد: به نظرم کسانیکه نگاه منفی دارند جمعیت هلال احمر را نمی شناسند و از ماهیت و کارکرد آن مطلع نیستند.

بابایی تصریح کرد: این سازمان محل ورود خیران و نیکوکاران بزرگی است که زمین اهدایی من در مقابل خدمات آنان، قطره ای بیش نیست؛ اینجا کسی در فکر ساختن دنیای خودش نیست، هدف آباد کردن آخرت است.

وی هلال احمر را سازمان پاک و متشکل از مجموعه انسانهایی نیک اندیش دانست و گفت: در جمعیت هلال احمر اعضاء نسبت به همنوعان خود احساس مسئولیت دارند فعالیت در این مجموعه و مشارکت در خدمات آنان لیاقت و سعادت می خواهد.

وی افزود: حلاوت و شیرینی کارهای عام المنفعه با خلوص نیت بیشتر احساس می شود و به دل می نشیند. من از اقدام خودم بی نهایت راضی و خوشحال هستم و امیدوارم روح پدر عزیزم نیز در جوار رحمت الهی شاد و مشمول الطاف خدای متعال گردد.

 

منبع خبر: رکنـا