به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: هفتم آذر ماه تیم عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان فتوحی تهران بودند که به سه نفر جوان که با تهدید سلاح سرد از شهروندی قصد زورگیری داشتند رو به رو شدند. وی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: هفتم آذر ماه تیم عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان فتوحی تهران بودند که به سه نفر جوان که با تهدید سلاح سرد از شهروندی قصد زورگیری داشتند رو به رو شدند.

وی عنوان کرد: به سرعت ماموران در صحنه جرم حاضر و قبل از فرار متهمان دستور توقف را صادر کردند.

این مقام انتظامی به تمرد متهمان از فرمان های پلیسی اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و کنترل محورهای خروجی منطقه، سارقان توسط تیم کمکی گشت انتظامی شناسایی شده و هر سه متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسنوند افزود: در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد و متهمان به ۱۵ فقره زورگیری و سرقت معترف شدند.

وی در خاتمه اظهار کرد:  شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا