شکی نیست که جود بلینگام هم اکنون در قله دنیای فوتبال قرار دارد، این مرد انگلیسی چهار ماه پس از ورود به رئال مادرید به موفقیت بی‌نظیری دست یافته است. حضور او در تورین برای دریافت جایزه پسر طلایی گواه این موضوع است. او تبدیل به نقطه مرجع شده و اهمیتی که برای تیم دارد […]

جایزه پسرطلایی, جود بلینگام, فوتبال انگلیس - بلینگام پس از دریافت جایزه پسرطلایی/ خوش‌شانسم که فوتبالیست شدم

شکی نیست که جود بلینگام هم اکنون در قله دنیای فوتبال قرار دارد، این مرد انگلیسی چهار ماه پس از ورود به رئال مادرید به موفقیت بی‌نظیری دست یافته است. حضور او در تورین برای دریافت جایزه پسر طلایی گواه این موضوع است. او تبدیل به نقطه مرجع شده و اهمیتی که برای تیم دارد آشکار است.

به جرات می‌توان گفت که جایزه بهترین بازیکن زیر ۲۱ ساله جهان به طور کامل برای توصیف دستاوردهای او کافی نیست. بلینگام در رای‌گیری پسر طلایی با ۴۸۵ رای و با ۹۷ درصد آرای خبرنگاران، مقام اول را به خود اختصاص داد. تنها پنج خبرنگار در وهله اول به او رای ندادند. نشریه مارکا بخشی از هیئت داوران است که جایزه را اهدا می‌کند. رای روزنامه مارکا به جود بلینگام، ژاوی سیمونز، موسیالا، لامین یامال و آنتونیو سیلوای پرتغالی بود.

این هافبک ۱۰ دقیقه قبل از شروع جشن برگزار شده توسط روزنامه توتوسپورت وارد سالن OGR در تورین شد. ماسیمو فرانچی، خالق پسر طلایی، برای اهدای جایزه پسر طلایی به جود بلینگام روی صحنه رفت.

بلینگام پس از دریافت جایزه گفت: «بسیار از شما برای این جایزه متشکرم. من بسیار خوشحالم، بسیار خوشحالم که توانستم این جایزه را بگیرم. بسیار خوش‌شانس بودم که توانستم با چند بازیکن بزرگ بازی کنم. شنیدن واکنش‌های عالی جهان نسبت به من خیلی خوشایند است. برای اینکه بهترین بازیکن جهان باشی فقط لازم نیست خوب بازی کنی و گل بزنی، باید به تیم نیز کمک کنی. خیلی از شما متشکرم. فکر نمی‌کنم بهترین باشم. صحبت درباره توپ طلا باعث افتخارم است. من در بهترین تیم جهان هستم. ما برای پیروزی در هر مسابقه می‌جنگیم. خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم. فشار هم در تیم ملی و هم در باشگاه زیاد است، همه بازیکنانی که با آنها بازی می‌کنم بازیکنان درجه یک هستند و من لیست بزرگی از اسطوره‌هایم دارم. وین رونی تاثیر زیادی روی من گذاشت. من خیلی خوش‌شانس هستم که فوتبال بازی می‌کنم. اگر فوتبال نبود الان در دانشگاه مشغول درس خواندن بودم. از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که از کودکی این ورزش را به من القاء کردند. بدون فوتبال تبدیل به چنین آدمی نمی‌شدم.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی