به گزارش زیرنویس به نقل از تاس، جاناتان کُنریکاس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که «سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل درباره محل احتمالی نگهداری سایر گروگان‌های نزد حماس، اطلاعاتی دارند!» کنریکاس در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اینکه آیا ارتش اسرائیل درباره محل احتمالی نگهداری سایر گروگان‌ها اطلاعاتی دارد یا خیر، مدعی شد: پاسخ کوتاه […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از تاس، جاناتان کُنریکاس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که «سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل درباره محل احتمالی نگهداری سایر گروگان‌های نزد حماس، اطلاعاتی دارند!»

کنریکاس در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اینکه آیا ارتش اسرائیل درباره محل احتمالی نگهداری سایر گروگان‌ها اطلاعاتی دارد یا خیر، مدعی شد: پاسخ کوتاه «بله» است، ما اطلاعاتی در اختیار داریم.

وی در ادامه مدعی شد: اما همانطور که می‌دانید، به دلیل حساسیت موضوع، اجازه اشتراک جزئیات را ندارم و علاوه بر این، چنین کاری اقدامات آتی ما را در معرض خطر قرار خواهد داد. اما می‌توانم بگویم که این مساله (آزادی گروگان‌ها) اولویت اصلی است.

کنراکاس همچنین گفت که «اسرائیل قصد دارد تا تمام گروگان‌ها را بازگرداند. اگر چنین امکانی از طریق مذاکره وجود داشته باشد، فوق‌العاده است و اگر چنین امکانی وجود نداشته باشد، در این صورت به طریقی دیگر وارد عمل شده و از روش‌های ضربتی استفاده خواهیم کرد.»

دانیل هاگاری، دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌تر گفته بود که حماس همچنان ۱۳۷ گروگان اسرائیلی را در اختیار دارد.

پس از عملیات طوفان الاقصی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) و گروگان‌گرفتن بیش از ۲۰۰ صهیونیست، اشغالگران در اقدامی تلافی‌جویانه نوار غزه را هدف بمباران گسترده و بی‌وقفه قرار داده‌اند به طوری که در پی این حملات وحشیانه، تاکنون حدود ۱۶ هزار فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده‌اند.

منبع: مـهر