طرفداران تیم پرسپولیس که از حدود ساعت ۱۵:۳۰ برای تشویق تیم محبوبشان به استادیوم آزادی رفته بودند از حدود ساعت ۶ بعدازظهر و با پرتر شدن استادیوم علیه مهدی هاشمی‌نسب شعارهای تندی سر دادند. مربی تیم استقلال که چندی قبل پس از شکست تیم پرسپولیس مقابل سپاهان در صفحه اینستاگرامش استوری با تصویر خودش که […]

طرفداران تیم پرسپولیس که از حدود ساعت ۱۵:۳۰ برای تشویق تیم محبوبشان به استادیوم آزادی رفته بودند از حدود ساعت ۶ بعدازظهر و با پرتر شدن استادیوم علیه مهدی هاشمی‌نسب شعارهای تندی سر دادند.

مربی تیم استقلال که چندی قبل پس از شکست تیم پرسپولیس مقابل سپاهان در صفحه اینستاگرامش استوری با تصویر خودش که مشتهایش را گره کرده بود، گذاشت از سوی هواداران پرسپولیس به شدت مورد توجه قرار گرفته و علیه او شعارهایی سر داده شد.

حمله هواداران پرسپولیس به مربی جنجالی استقلال
استوری مهدی هاشمی‌نسب 

این مربی که ابتدا فوتبال خود در تهران را با تیم پرسپولیس آغاز کرد و پس از چند فصل حضور در این تیم به استقلال پیوست به عنوان یکی از یاغی‌های سرشناس و جنجالی فوتبال کشورمان به شمار می‌رود.

هاشمی‌نسب به تازگی توانسته کارت سازمان لیگ خود را دریافت کند و به همین خاطر بیش از پیش به علت نشستن روی نیمکت تیم استقلال زیر ذره بین هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

منبع: خبـر ورزشی