رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای مغازه طلافروشی در کمتر یک ساعت و کشف ۱۰ میلیارد ریال طلا مسروقه خبر داد.   سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش خبر سرقت از یک مغازه طلافروشی در محدوده شمیرانات تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که […]

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای مغازه طلافروشی در کمتر یک ساعت و کشف ۱۰ میلیارد ریال طلا مسروقه خبر داد.

 

سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش خبر سرقت از یک مغازه طلافروشی در محدوده شمیرانات تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

 

وی با بیان اینکه ماموران با هدف یافتن سرنخی از سارق، بررسی‌ها و تحقیقات میدانی خود را در این محدوده آغاز کردند، گفت: در جریان بررسی‌های انجام شده از محل وقوع سرقت، ماموران موفق به شناسایی سارق شدند.

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارق در فاصله زمانی کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: همچنین در جریان بازرسی بدنی انجام شده از این فرد، ماموران مقادیری طلای سرقت شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

ایسنا

+