صعود سپاهان قطعی شد/ پرسپولیس باید پیروز شود
صعود سپاهان قطعی شد/ پرسپولیس باید پیروز شود

تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و الفیهای عربستان که رده‌های دوم و سوم گروه A قرار داشتند عصر امروز در آخرین دیدارشان در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که الفیها موفق شد با نتیجه چهار بر یک میزبانش را در شهر تاشکند شکست دهد. با این نتیجه الفیها ۹ امتیازی شد و […]

لیگ قهرمانان آسیا.سپاهان .پرسپولیس .صعود سپاهان به مرحله بعد - صعود سپاهان قطعی شد/ پرسپولیس باید پیروز شود

تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و الفیهای عربستان که رده‌های دوم و سوم گروه A قرار داشتند عصر امروز در آخرین دیدارشان در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که الفیها موفق شد با نتیجه چهار بر یک میزبانش را در شهر تاشکند شکست دهد.

با این نتیجه الفیها ۹ امتیازی شد و بالاتر از پاختاکور در رتبه دوم گروه قرار گرفت. به این ترتیب صعود تیم سپاهان ۱۰ امتیازی به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم پنج گروه غرب آسیا، به دور بعدی قطعی شد.

به این ترتیب پرسپولیس که تا قبل از بازی با الدحیل هشت امتیازی دارد، در صورت تساوی در این دیدار، ۹ امتیازی می‌شود و با توجه به اینکه تفاصل گل کمتری نسبت به الفیها دارد (پرسپولیس مثبت یک و الفیها مثبت دو)، صعود نخواهد کرد. پرسپولیس برای صعود فقط باید با هر نتیجه ای پیروز شود، در غیر این صورت صعود نخواهد کرد.

پیش از جدال پرسپولیس و الدحیل، صعود نوبهار ازبکستان و سپاهان ایران به عنوان بهترین تیم‌های دوم قطعی شده و از بین پرسپولیس و الفیها یک تیم دیگر صعود خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران