به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که استقبال گسترده ای از سوی طرفداران نماینده ایران صورت گرفته است. * در فاصله ۹۰ دقیقه مانده به شروع این دیدار حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. […]

 

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که استقبال گسترده ای از سوی طرفداران نماینده ایران صورت گرفته است.

* در فاصله ۹۰ دقیقه مانده به شروع این دیدار حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. این در حالی است که نزدیک به ۳۵ هزار بلیت برای این بازی به فروش رسیده بود.

* استقبال گسترده از این دیدار باعث ترافیک سنگین در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه شد به طوری که ظرفیت پارکنیگ های شرقی و غربی تکمیل شد تا تماشاگران مجبور شوند اتومبیل‌های خود را کنار خیابان‌های اصلی پارک کنند. همین امر باعث ایجاد منع رفت و آمد در بعضی از خیابان‌ها شد.

پرسپولیسی‌ها ورزشگاه آزادی را غافلگیر کردند/ معادلات به‌هم خورد!
یکی از خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی

* استقبال عجیب از این دیدار در حالی صورت گرفت که قرار نبود کل ظرفیت ورزشگاه مورد استفاده قرار بگیرد اما حالا نزدیک به دو برابر از ظرفیت تعیین شده برای این بازی مورد استفاده هواداران قرار گرفته است.

* تشویق‌های پرشور هواداران جو خاصی را در ورزشگاه آزادی قبل از شروع مسابقه به راه انداخته بود.

پرسپولیس, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشگاه آزادی - پرسپولیسی‌ها ورزشگاه آزادی را غافلگیر کردند/ معادلات به‌هم خورد!
بانوان پرسپولیسی در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شدند

* اتوبوس حامل تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر یک ساعت و نیم مانده به شروع بازی وارد ورزشگاه شد. بازیکنان پرسپولیس پس از حضور در رختکن وارد چمن شدند تا مورد تشویق تماشاگران قرار بگیرند.

* اینترنت ورزشگاه بسیار ضعیف است و کار را برای اصحاب رسانه سخت کرده است.

منبع: مـهر