به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی فکری رییس پلیس راه استان همدان گفت: این سانحه جاده ای ساعت ۱۹ به علت رعایت نکردن حق تقدم هنگام گردش توسط راننده ال ۹۰ رخ داد. وی افزود: راننده ال ۹۰ بی توجه به مسیر مقابل، اقدام به گردش برای ورود به مسیر روستایی کرد که در این حین […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی فکری رییس پلیس راه استان همدان گفت: این سانحه جاده ای ساعت ۱۹ به علت رعایت نکردن حق تقدم هنگام گردش توسط راننده ال ۹۰ رخ داد.

وی افزود: راننده ال ۹۰ بی توجه به مسیر مقابل، اقدام به گردش برای ورود به مسیر روستایی کرد که در این حین سواری پژو پارس با آن برخورد کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: سواری پژو پارس بعد از برخورد با سپر ال ۹۰ به مسیر مقابل منحرف شد.

سرهنگ فکری بیان کرد: سپس پژو پارس به صورت رخ به رخ با تریلی برخورد کرد.

وی ادامه داد: انفجار لاستیک تریلی منجر به آتش گرفتن سواری پژو و تریلی شد.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: راننده پژو پارس در این سانحه در دم جان باخت و خودرو او نیز به طور کامل در آتش سوخت.

سرهنگ فکری با بیان اینکه بخشی از تریلی هم دچار حریق شد افزود: راننده تریلی نیز مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شد اما راننده ال ۹۰ سطحی مجروح و به صورت سرپایی مداوا شد.

به گفته رییس پلیس راه استان همدان، پلیس با همکاری راهداری قصد قرار دادن نیوجرسی در این محل با هدف پیشگیری از دور زدن خودرو برای ورود به مسیر روستایی را داشت که اهالی روستا اجازه این کار را ندادند.

سرهنگ فکری با بیان اینکه راننده مقصر در این سانحه از اهالی این روستا است افزود: در صورت قرار دادن نیوجرسی، رانندگان مجبور به استفاده از زیرگذر ایمن برای تردد به سمت روستا می شوند.

آمار متوفیان سوانح برون شهری استان همدان در هفت ماهه امسال ۱۹ نفر معادل هفت درصد کاهش داشته است.

 

منبع خبر: رکنـا