تیم پرسپولیس امشب از آخرین بازی گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۲-۱ به سود الدحیل به پایان رسید. یحیی گل‌محمدی برای این بازی از نفرات زیر در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کرد: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی […]

تیم پرسپولیس امشب از آخرین بازی گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۲-۱ به سود الدحیل به پایان رسید.

یحیی گل‌محمدی برای این بازی از نفرات زیر در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کرد:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی.

شب سیاه پرسپولیس در بدترین روز گولسیانی!/ هیچ کس فکرش را نمی‌کرد اما پرسپولیس «حذف» شد!

کریستوف گالیته، سرمربی الدحیل نیز برای این دیدار نفرات زیر را به مصاف سرخ‌پوشان ایران فرستاد:

صلاح زکریا، ابراهیما بامبا، محمد موسی، سلطان البریک، یوسف ایمن، عاصم مادیبو، ایزاک لیاجی، معز علی، اسماعیل محمد، لطفی ماجر و محمد مونتاری.

داور مسابقه: لیدا جامپی از ژاپن.

تیم پرسپولیس در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه ۷ به گل رسید. کرنر کوتاه در پشت محوطه جریمه با ارسال سروش رفیعی روی دروازه الدحیل همراه شد و شهاب زاهدی با ضربه سر موفق شد دروازه نماینده قطر باز کند اما برتری سرخ‌پوشان ایران خیلی دوام نداشت و الدحیلی‌ها روی ضدحمله گا تساوی را به ثمر رساندند. لطفی ماجر روی یک پاس در عمق با بیرانوند تک به تک شد ولی ضربه این بازیکن پس از اثابت به گلر پرسپولیس در پشت محوطه جریمه به مونتاری رسید و شوت از بین مدافعان پرسپولیس وارد دروازه شد تا همه چیز در نیمه نخست به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم پرسپولیس برای زدن گل برتری باز هم نمایش هجومی داشت و بارها دروازه الدحیل را تهدید کرد. در دقیقه ۵۷ ارسال ترابی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه گولسیانی می‌رفت به گل دوم پرسپولیس تبدیل شود اما توپ جایی رفت که ذکریا حضور داشت. در دقیقه ۶۹ محمد عمری که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود با یک حرکت انفرادی با عبور از بازیکنان الدحیل خود را به پشت محوطه جریمه رساند و شوت خطرناک این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه ذکریا به بیرون رفت.

حملات پرسپولیس بیشتر شد تا اینکه در نهایت در دقیقه ۷۸ پاس در عمق ترابی عمری در موقعیت گل قرار گرفت اما مدافع الدحیل عمری را خطای پنالتی متوقف کرد.

گولسیانی پشت توپ ایستاد اما در کمال ناباوری ضربه پنالتی مدافع پرسپولیس به تیرک دروازه خورد تا سرخ‌پوشان بهترین فرصت برای زدن گل برتری را از دست بدهند.

بعد از صحنه پنالتی در دقیقه ۸۳ اولونگا روی یک ضدحمله گولسیانی را جا گذاشت و در مصافی تک به تک دروازه بیرانوند را باز کرد تا برخلاف روند بازی پرسپولیس گل دوم را دریافت کند.

در ادامه پرسپولیس نتوانست به گل برسد و در پایان با این شکست از دور مسابقات حذف شد.

منبع: خبـر ورزشی