قیمت انواع گوشی موبایل امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲
قیمت انواع گوشی موبایل امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل، ثبات خود را حفظ کردند. تداوم ثبات قیمت گوشی‌های موبایل در گروه پرطرفدار اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس به ۵۷ میلیون تومان رسید. قیمت آیفون ۱۴ پرومکس با اندکی کاهش به ۵۸ میلیون تومان رسید و آیفون ۱۳ به ۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. […]

- قیمت انواع گوشی موبایل امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل، ثبات خود را حفظ کردند.

تداوم ثبات قیمت گوشی‌های موبایل

در گروه پرطرفدار اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس به ۵۷ میلیون تومان رسید. قیمت آیفون ۱۴ پرومکس با اندکی کاهش به ۵۸ میلیون تومان رسید و آیفون ۱۳ به ۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، مدل S22 ultra و S23 ultra بدون تغییر، به ترتیب در سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و ۴۸ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان باقی ماندند. در گروه اقتصادی این برند نیز قیمت‌ها ثابت ماند بر این اساس قیمت A54 در همان سطح ۱۲ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان و مدل A34 نیز در سطح ۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان باقی ماندند

در گروه شیائومی، مدل Redmi Note12 pro با کمی افزایش به ۹ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان رسید و مدل Xiaomi Mi 11 ultra نیز در سطح ۳۹ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان ثابت ماند.

در گروه ناتینگفون، مدل ناتینگفون ۱ و ناتینگفون ۲ با اندکی تغییر به ۱۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیدند.

منبع: اطلاعات انلاین