در آخرین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی، سرخ‌ها در شرایطی که از حمایت حداکثری هواداران‌شان برخوردار بودند و برای صعود به یک برد خانگی نیاز داشتند، مقابل الدحیل تن به شکست دادند تا به جای جشن صعودی که در ذهن می‌پروراندند، با خشم عجیب هواداران مواجه بشوند. بعد از سوت پایان بازی، مسئولین امنیتی ورزشگاه […]

- شب وحشتناک گل‌محمدی در آزادی/ عصبانیت هواداران پرسپولیس باورکردنی نیست!

در آخرین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی، سرخ‌ها در شرایطی که از حمایت حداکثری هواداران‌شان برخوردار بودند و برای صعود به یک برد خانگی نیاز داشتند، مقابل الدحیل تن به شکست دادند تا به جای جشن صعودی که در ذهن می‌پروراندند، با خشم عجیب هواداران مواجه بشوند.

بعد از سوت پایان بازی، مسئولین امنیتی ورزشگاه و کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکنان خواستند از سکوها فاصله بگیرند و برای دقایقی در وسط زمین بمانند. چراکه چند ثانیه قبل از سوت پایان بازی کنعانی در گوش زمین با پرتاب بطری از سوی هواداران به سمتش لحظات پر التهابی را تجربه کرد.

بعد از سوت پایان اتفاقات عجیب و غریب تری رقم خورد. تعدادی از سکوها شعار حیا کن رها کن علیه درویش سر می‌دادند و گروهی دیگر در کمال ناباوری یحیی گل‌محمدی را هدف شعارهای تند خود قرار داده بودند. علاوه بر این تقریبا همه سکوها شعار “بازیکن بی غیرت” را می‌گفتند.

الدحیلی‌ها با توجه به جو سکوها به جای رفتن مستقیم به سمت رختکن، از تونل جنوبی ورزشگاه خارج شدند اما یحیی اجازه این کار را به شاگردانش نداد و تاکید کرد از سمت هواداران خارج شوند و این تازه شروع صحنه‌های باورنکردنی روز سیاه ورزشگاه آزادی بود.

هوادارانی که تا ساعاتی قبل شعار یحیی امپراطور را سر می‌دادند حالا از شدت عصبانیت سرمربی پرافتخار خود را با بطری هدف قرار دادند! یحیی همانجا ایستاد و دست‌هایش را باز کرد و در مقابل پرتاب اشیا و بطری‌ها با تعجب و بهت سینه سپر کرد. بازیکنان با دیدن این صحنه به سوی یحیی رفتند و آنها هم از خشم هواداران و بطری‌های‌شان بی نصیب نماندند و در نهایت با همراهی بازیکنان یحیی به رختکن رفت.

بیرانوند که به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد و دیرتر به این غائله رسید، با بهت کنار تابلوهای تبلیغاتی ایستاد ولی او برخلاف دیگر هم‌تیمی‌هایش تشویق شد و سروش رفیعی هم کنار او اضافه شد.

در این شرایط ملتهب افسر امنیتی پرسپولیس سعی داشت بیرانوند را به رختکن ببرد که با واکنش تند او مواجه شد و این دروازه‌بان ثانیه های بیشتری مقابل چشم هواداران خشمگین‌شان ایستاد و بعد هم برای مصاحبه انتهای بازی از آن فضا خارج شد.

این شب و صحنه‌ها بدون شب فراموش نشدنی خواهد بود. تیمی که سال گذشته قهرمان سه گانه ایران شد حالا پس از ۶ بازی ناکامی در پیروزی و حذف از آسیا مورد غضب تعداد زیادی از هواداران قرار گرفته است.

منبع: خبـر ورزشی