منابع نزدیک به باشگاه اینتر میامی اعلام کرده‌اند که اینتر میامی در حال نهایی کردن قرارداد لوئیس سوارز است. این توافق سوارز را به لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا می‌رساند. سوارز ۳۷ ساله سال گذشته را در تیم برزیلی گرمیو گذراند. او در ۵۲ بازی برای این تیم، ۲۴ […]

منابع نزدیک به باشگاه اینتر میامی اعلام کرده‌اند که اینتر میامی در حال نهایی کردن قرارداد لوئیس سوارز است. این توافق سوارز را به لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا می‌رساند.

سوارز ۳۷ ساله سال گذشته را در تیم برزیلی گرمیو گذراند. او در ۵۲ بازی برای این تیم، ۲۴ گل و ۱۷ پاس گل ثبت کرد. مصدومیت زانوی او یکی از مشکلات جدید این مهاجم است. حتی گزارش شده بود که ممکن است این آسیب‌دیدگی اینتر میامی را از جذب او منصرف کند با این حال آنها قصد دارند سوارز را جذب کنند اما در صورت ادامه مصدومیت، در همه بازی‌ها این مهاجم را به زمین نفرستند تا مشکلی پیش نیاید.

سوارز روز دوشنبه در یک برنامه رادیویی درباره مصدومیتش گفت:«حقیقت این است که اولین قدم‌هایی که هر صبح برمی‌دارم بسیار دردناک است. پسرم از من می‌خواهد که با او بازی کنم و من نمی‌توانم. امیدوارم هر چه زودتر از شر این مصدومیت خلاص شوم.»

سوارز همچنین در این مصاحبه و گفتگوهای قبلی‌اش به صورت مستقیم و غیرمستقیم تمایلش برای پیوستن به اینتر میامی و هم‌بازی شدن با لیونل مسی را اعلام کرده است.

دوست صمیمی لیونل مسی همبازی او در آمریکا می‌شود

منبع: خبـر ورزشی