شعارها علیه یحیی گل‌محمدی در استادیوم آزادی در حالی بود که این مربی فصل گذشته در سه جام تیم را به مقام قهرمانی رساند و این اتفاق نشان می‌دهد در فوتبال هم فاصله عرش تا فرش کوتاه است. با وجود بازی خوبی که تیم پرسپولیس در برابر الدحیل نمایش گذاشت و نتیجه می‌توانست برعکس باشد، […]

- واکنش باشگاه پرسپولیس به درخواست تماشاگران؛ آیا یحیی از اردوی سرخ‌ها می‌رود؟

شعارها علیه یحیی گل‌محمدی در استادیوم آزادی در حالی بود که این مربی فصل گذشته در سه جام تیم را به مقام قهرمانی رساند و این اتفاق نشان می‌دهد در فوتبال هم فاصله عرش تا فرش کوتاه است. با وجود بازی خوبی که تیم پرسپولیس در برابر الدحیل نمایش گذاشت و نتیجه می‌توانست برعکس باشد، یحیی گل‌محمدی از تماشاگران تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

اما واکنش باشگاه پرسپولیس به شعار تماشاگران چه بود؟ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بلافاصله بعد از بازی خطاب به خبرنگاران گفت: باید دست به دست هم بدهیم یک تیم خوب و قدرتمند درست کنیم.

این جمله رضا درویش نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای برکناری یحیی گل‌محمدی ندارد و حتی اگر گل‌محمدی بخواهد اردوی تیم را ترک کند، باشگاه با آن مخالفت خواهد کرد.

البته طبیعی است باشگاه پرسپولیس همانند تماشاگران تیم احساسی برخورد نکند و در پی ریکاوری روحی و روانی اعضای کادر فنی و بازیکنان باشد.

فهوای مصاحبه ساعاتی پیشِ رضا درویش این بود که در پرسپولیس هم باید از نو تلاش کنند که تیم یک شرایط خوب پیدا کند.

منبع: خبـر ورزشی