میلواکی به رده دوم کنفرانس شرق صعود کرد
میلواکی به رده دوم کنفرانس شرق صعود کرد

در ادامه رقابت‌های امروز لیگ بسکتبال ان بی‌ ای میلواکی باکس ۱۴۶_۱۲۲ نیویورک نیکس را از پیش رو برداشت و به رده دوم جدول کنفرانس شرق صعود کرد. یانیس آنتتکومپو فوروارد میلواکی با کسب سی و پنج امتیاز، هشت ریباند و ده پاس منجر به امتیاز نقش پررنگی در برد تیم خود داشت. در آن […]

- میلواکی به رده دوم کنفرانس شرق صعود کرد

در ادامه رقابت‌های امروز لیگ بسکتبال ان بی‌ ای میلواکی باکس ۱۴۶_۱۲۲ نیویورک نیکس را از پیش رو برداشت و به رده دوم جدول کنفرانس شرق صعود کرد.

یانیس آنتتکومپو فوروارد میلواکی با کسب سی و پنج امتیاز، هشت ریباند و ده پاس منجر به امتیاز نقش پررنگی در برد تیم خود داشت. در آن سوی میدان جولیس رندل فوروارد نیکس با کسب ۴۱ امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

در دیگر دیدار امروز لس آنجلس لیکرز از کنفرانس غرب ۱۰۶_۱۰۳ فنیکس سانز را شکست داد و به دوازدهمین برد فصلش دست یافت. کوین دورانت بازیکن فنیکس با کسب ۳۱ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

در ادامه دیدار‌های این فصل بامداد فردا یازده دیدار برگزار خواهد شد. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون، میلواکی و اورلندو از کنفرانس شرق و مینه سوتا، اوکلهاما و دنور از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران