زبیر نیک‌نفس بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمد و منجر به دوری نسبتا طولانی او از فوتبال شد، مدتی است به بهبودی رسیده و در تمرینات گروهی استقلال شرکت می‌کند. این هافبک توانمند قبل از بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن به تمرینات گروهی اضافه شد و حتی زمزمه‌هایی درباره حضور ثابتش در ترکیب اصلی آبی‌ها […]

- هافبک استقلال از شرایطش شاکی شد

 زبیر نیک‌نفس بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمد و منجر به دوری نسبتا طولانی او از فوتبال شد، مدتی است به بهبودی رسیده و در تمرینات گروهی استقلال شرکت می‌کند.

این هافبک توانمند قبل از بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن به تمرینات گروهی اضافه شد و حتی زمزمه‌هایی درباره حضور ثابتش در ترکیب اصلی آبی‌ها وجود داشت، اما در نهایت جایی در لیست ۲۰ نفره استقلال هم نداشت.

غیبت نیک‌نفس در بازی حساس اصفهان باعث شد تا او با انگیزه بیشتر تمریناتش را با استقلال از سر بگیرد و برای بازگشت به لیست آبی‌ها تلاش کند.

بی شک این هافبک خوزستانی انگیزه زیادی دارد تا در مسابقه روز شنبه استقلال مقابل فولاد بتواند به لیست ۲۰ نفره تیمش برگردد و برای آبی‌ها بازی کند. او این روزها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نظر جواد نکونام را جلب کند و همراه استقلالی‌ها به اهواز برود.

باید دید نظر نکونام درباره استفاده از این هافبک باتجربه چیست؛ اینکه آیا نیک نفس در سفر به اهواز عضو استقلال خواهد بود یا اینکه از پای تلویزیون نظاره‌گر بازی حساس با فولاد است.

منبع: خبـر ورزشی