رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس یکی از اهداف هواداران خشمگین پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و در پی شکست برابر الدحیل قطر بود. درویش آنقدر در ورزشگاه ماند تا هواداران خارج شوند! مدیرعامل پرسپولیس که در ماه‌های اخیر وارد چالش با سرمربی و بازیکنان شده در پاسخ به خبرنگاران از عملکرد […]

- پارادوکس به سبک درویش؛ بالاخره مهاجم را باید سرمربی معرفی کند یا خودتان می خرید؟/ با همین سقف هم می توانستید برای پرسپولیس نبیل باهویی را نخرید!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس یکی از اهداف هواداران خشمگین پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و در پی شکست برابر الدحیل قطر بود. درویش آنقدر در ورزشگاه ماند تا هواداران خارج شوند!

مدیرعامل پرسپولیس که در ماه‌های اخیر وارد چالش با سرمربی و بازیکنان شده در پاسخ به خبرنگاران از عملکرد خود دفاع کرد. مهم‌ترین ایرادی که هواداران خشمگین از او می‌گرفتند نخریدن مهاجم خارجی بود و درویش گفت: مهاجم را باید سرمربی معرفی کند. ضمن اینکه می‌خواستیم سقف بودجه را رعایت کنیم. نمی‌خواستیم بیشتر از آنچه برای ما مشخص کرده بودند هزینه کنیم. وقتی سقف بودجه را رعایت می‌کنیم این معضلات به وجود می‌آید. درویش بلافاصله در دفاع از خرید نبیل باهویی گفت: من لوکادیا راهم بدون نظر سرمربی خریدم!

و اما چند نکته ای که آقای درویش باید در نظر بگیرند؛ اولاً که خود لوکادیا مرتکب بزرگترین بی‌نظمی شد و تیم را ول کرد و رفت! خرید چنین بازیکنی افتخار ندارد. در ثانی به فرض که او بازیکن خوبی بوده دلیلی نمی‌شود که تمام خریدهای درویش خوب باشد! ثالثا اگر شما مرتکب اشتباهی شوید و خلاف قاعده رفتار کنید، حتی نتیجه گرفتن هم روی این خطا را نمی‌پوشاند! خرید بازیکن ازمجرای غیرفنی «فول است» حتی اگر مسی را بخرید.

از همه مهمتر، این اعتراف تاییدی بر اخبار ماه‌های اخیر رسانه‌ها بود. همه می‌گفتند که مهاجم مراکشی الاصل سوئدی بدون نظر گل محمدی جذب شده و باشگاه تکذیب می‌کرد. اما آن قسمت از حرف‌های مدیرعامل پرسپولیس و انداختن گناه شکست بر سر قانون سقف هزینه ها هم ناجوانمردانه است. همین حالا از پرسپولیس امتیاز کسب شده و این نشانه تخلف است. ضمناً شما که پول داشتید تا نبیل باهویی بخرید، چرا همین مبلغ را صرف یک مهاجم درست و درمان نکردید؟ یا حداقل به جای دلار بی‌زبان به یک استعداد ایرانی و جوان میدان می‌دادید تا برای آینده فوتبال کاری کرده باشید.

گل حرف‌های درویش همین جمله است که مهاجم را باید سرمربی معرفی کند. اصلاً دعوا از همین جا شروع شد آقای درویش که شما مهاجمان معرفی شده توسط سرمربی را جذب نکردید!

منبع: خبـر ورزشی