در جلسه خصوصی بازیکنان پرسپولیس با گل‌محمدی چه گذشت؟/ سکوت معنادار یحیی؛ درخواست ویژه از درویش!
در جلسه خصوصی بازیکنان پرسپولیس با گل‌محمدی چه گذشت؟/ سکوت معنادار یحیی؛ درخواست ویژه از درویش!

بازیکنان پرسپولیس امروز جلسه‌ای با یحیی گل‌محمدی برگزار کردند.

 

به گزارش زیرنویس، بعد از شکست تلخ پرسپولیس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا و حذف سرخ پوشان از این رقابت ها، بازیکنان پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی ریکاوری کردند. بازیکنان اصلی تمرین سبکی را در سالن وزنه انجام دادند و سایر نفرات هم در زمین چمن مشغول به کار شدند. نکته قابل توجه تمرین امروز پرسپولیس جلسه خصوصی بین بازیکنان اصلی و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم بود.

بزرگترهای تیم قبل از شروع تمرین درخواست جلسه با یحیی گل محمدی را داشتند و برای دقایقی با سرمربی تیمشان جلسه گذاشتند. در این جلسه چند تن از ستاره های پرسپولیس صحبت کردند. این نفرات که با توجه به نتایج اخیر و به خصوص حذف از لیگ قهرمانان آسیا فشار زیادی روی خودشان حس می کنند، به سرمربی تیمشان اعلام کردند که برای خارج شدن از این شرایط با متحد شوند و اختلافات را کنار بگذارند.

بازیکنان اتفاقات نیم فصل دوم سال قبل را مثال زدند که با یکدلی و اتحاد توانستند ۳ گانه کسب کنند. بازیکنان پرسپولیس از گل محمدی خواستند اختلافات با مدیران باشگاه را کنار بگذارد و در جلسه ای با درویش مشکلات را مطرح کند و خواسته های خود را بگوید تا تیم شرایط بهتری پیدا کند و از این وضعیت بحرانی خارج شود. بازیکنان که در بازی با الدحیل با انتقاد شدید هواداران مواجه شده بودند، دوست ندارند دوباره با چنین اتفاقاتی روبرو شوند.

آن ها که خودشان هم اصلا از شرایط موجود راضی نیستند، می خواهند شرایط طوری پیش رود که بتوانند در آرامش به کارشان ادامه دهند و فقط روی فوتبال تمرکز کنند. اختلافات بین درویش و گل محمدی طی ماه های اخیر باعث ایجاد حواشی زیادی شد و بازیکنان هم ناخواسته وارد این بازی شدند. یکی از اصلی ترین دلایل نتایج ضعیف پرسپولیس در ۶ بازی گذشته و حذف از لیگ قهرمانان آسیا همین موضوع بوده و اختلافات به وجود آمده شیرازه پرسپولیس را بهم زده است.

کادرفنی و بازیکنان به وضوح تمرکز لازم را ندارند و همین موضوع به پرسپولیس ضربه زده است. نکته جالب اینجاست که یحیی بعد از شنیدن صحبت های بازیکنان تیمش هیچ واکنشی نشان نداده و سکوت کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که به زودی جلسه ای بین درویش و بازیکنان هم قرار است برگزار شود و بازیکنان پرسپولیس می خواهند همین درخواست را از مدیرعامل تیمشان داشته باشند.

منبع: خبـر ورزشی