پرچم ساحلی طهران پرچم پرفروش‌ترین پرچم تبلیغاتی
پرچم ساحلی طهران پرچم پرفروش‌ترین پرچم تبلیغاتی

پرچم‌های تبلیغاتی، ابزارهایی قدرتمند و موثر در رویدادها و محیط‌های مختلف هستند؛ و در دسته‌‌بندی‌ها، ابعاد و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند. موضوع مهم انتخاب پرچمی است که بیشترین تاثیر مستقیم را برای جذب مخاطب داشته باشد. حال به نظر شما کدام نوع پرچم می‌تواند؛ گزینه مناسبی برای تبلیغات فضای باشد؟ پاسخ ما پرچم ساحلی است. […]

پرچم ساحلی طهران پرچم پرفروش‌ترین پرچم تبلیغاتی

پرچم‌های تبلیغاتی، ابزارهایی قدرتمند و موثر در رویدادها و محیط‌های مختلف هستند؛ و در دسته‌‌بندی‌ها، ابعاد و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند. موضوع مهم انتخاب پرچمی است که بیشترین تاثیر مستقیم را برای جذب مخاطب داشته باشد. حال به نظر شما کدام نوع پرچم می‌تواند؛ گزینه مناسبی برای تبلیغات فضای باشد؟ پاسخ ما پرچم ساحلی است. خواهشمندیم تا پایان این مطلب با ما باشید؛ تا با تولیدی پرچم ساحلی طهران پرچم آشنا شوید.

معرفی پرچم ساحلی طهران پرچم و سایر محصولات این واحد تولیدی

طهران پرچم تولیدکننده انواع پرچم های رومیزی، تشریفات، اهتزاز و پرچم ساحلی با بهترین کیفیت توسط دستگاه چاپ دیجیتال است. تولید انواع پرچم ها در سایز و طرح دلخواه به صورت کامل در مجموعه طهران پرچم انجام می شود. تولیدی پرچمِ طهران پرچم مفتخر است؛ که با تکیه بر بیش از یک دهه تجربه (از سال ۱۳۸۷) و با به کارگیری ماشین آلات نوین روز، در حرکتی تازه در زمینه تامین نیاز پرچم در راستای پیشبرد اهداف ملی قدم برمیدارد.

از جمله خدمات مهم طهران پرچم شامل موارد زیر می‌شود:

  1. تولید پرچم و پایه‌های پرچم
  2. چاپ انواع پرچم تبلیغاتی در سایزهای متنوع در کمترین زمان
  3. طراحی‌های به‌روز و خلاقانه، چاپ‌های دو رو (چاپ‌های سنتی و قدیمی با نام سیلک و چاپ‌های نوین و پیشرفته جدید که با نام دستگاه چاپ دیجیتال پارچه شناخته می‌شود)
  4. دوخت پرچم‌ها با چرخ‌های صنعتی خیاطی
  5. تولید صفر تا صد محصولات

پرچم ساحلی طهران پرچم پرفروش‌ترین پرچم تبلیغاتی

پرچم ساحلی بهترین نوع پرچم تبلیغاتی برای فضای باز

پرچم ساحلی یکی از راههای تبلیغاتی مدرن جهت تبلیغ در محیط باز، نمایشگاه‌ها، فستیوال‌ها، ورزشگاه‌ها، جاده‌ها، پیست‌های اسکی، فروشگاه‌ها و … است. به خوبی می‌توانند؛ نظر مردمی که در پیاده رو و خیابان هستند را بسیار جلب ‌کنند. انواع پرچم ساحلی عبارتند از:

  • پرچم ساحلی بادبانی
  • پرچم قطره‌ای
  • پرچم بادبانی مدلF (سامورایی)

چرا پرچم‌ ساحلی بهترین و پرفروش‌ترین است؟

پرچم ساحلی از پرکاربردترین نوع پرچم‌ها است؛ ۵ دلیل مهم برای صحت حرف خود داریم؛ که یک به یک در زیر به آنها اشاره شده است:

  • این پرچم‌ها از جنس پارچه‌ای مقاوم ساخته می‌شوند و با یک میله قابل‌ تنظیم در یک پایه گرانولی قرار می‌گیرند.
  • از مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و آب و هوای بد برخوردارند.
  • به دلیل ابعاد بزرگ و قرارگیری در مکان‌های باز، مشاهده آنها آسان‌تر است؛ لذا قابلیت جلب توجه بیشتری نسبت به بنرها یا پوسترهای تبلیغاتی دیگر دارند.
  • قابل حمل هستند و نصب آن‌ها راحت است.
  • معمولاً طراحی خاصی دارند که مرتبط با فضای ساحل و فعالیت‌های مرتبط با آن است؛ و از رنگ‌های جذاب و شاد در آن استفاده می‌شود؛ که شامل لوگو، نام برند یا پیام تبلیغی مرتبط است.

پرچم ساحلی طهران پرچم پرفروش‌ترین پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی ساحلی خود را از ما بخواهید!

کارخانه تولیدی طهران پرچم، مرکز فروش پرچم در تهران بزرگ است. می‌توانید انواع پرچم تبلیغاتی از جمله پرچم ساحلی را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از این مجموعه خریداری کنید. چرا؟به دلایل مهم زیر‌:

پرچم‌های ساحلی طهران پرچم به‌صورت کلی از سه قسمت پرچم، میله و پایه تشکیل شده‌اند. هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ که به شرح زیر است:

  1. ۱. پایه پرچم ساحلی طهران پرچم از جنس گرانول و ضد زنگ است و در اندازه‌های ۵۰ سانتیمتر عرض، ۵۰ سانتیمتر طول و با قطری برابر ۵ الی ۴ سانتیمتر تولید می‌شوند.

در زیر و کف این پایه، یک صفحه گالوانیزه ضد زنگ به اندازه‌ی ۲۵ در ۲۵ سانتیمتر به انضمام یک فرورفتگی ۸ میلی متری در صفحه گرانول تعبیه شده است؛ تا صفحه گالوانیزه بدون تماس با زمین به راحتی درون آن قرار گیرد .قسمت بالای پایه از یک شفت استفاده شده است؛ که درون میله پرچم قرار گرفته و باعث نگه‌داشتن میله می‌گردد.

  1. ۲. میله‌های پرچم ساحلی در این مجموعه همگی وارداتی است و از آلومینیوم ساخته شده‌اند. این میله‌ها دارای یک گیره در پایین خود هستند؛ که قسمت بالای آن‌ها نیز از فیبر کربن تشکیل شده است. این میله‌ها کاملا نشکن، انعطاف پذیر و حمل آنان نیز بسیار آسان و راحت است.
  2. ۳. پرچم‌های ساحلی طهران پرچم در دو مدل تک رو و دو رو تولید و ارائه می‌شوند. پرچم‌های تک رو، پشت نما هستند و پرچم‌های دو رو از ساتن ۹ کیلویی کره‌ای براق تولید می‌گردند.

 

منبع: اطلاعات انلاین