درویش در پاسخ به اعتراضات هواداران پرسپولیس چند جمله مهم گفت یکی اینکه آل‌کثیر را خود یحیی نخواست و دیگر اینکه سقف بودجه مانع خرید بازیکن خوب شد. هواداران پرسپولیس اما می‌گویند سپاهان هم مثل پرسپولیس جریمه شد و حتی ۴ امتیاز از دست داد ولی دو تیم خوب و ۵ مهاجم سرشناس دارد. البته […]

- مردی که دو جام گرفت و دو بار استقلال را برد/ چرا گل محمدی مستحق شنیدن شعارهای تند نیست؟

درویش در پاسخ به اعتراضات هواداران پرسپولیس چند جمله مهم گفت یکی اینکه آل‌کثیر را خود یحیی نخواست و دیگر اینکه سقف بودجه مانع خرید بازیکن خوب شد. هواداران پرسپولیس اما می‌گویند سپاهان هم مثل پرسپولیس جریمه شد و حتی ۴ امتیاز از دست داد ولی دو تیم خوب و ۵ مهاجم سرشناس دارد. البته درویش در مورد خط حمله پر بیراه نمی‌گوید چون جدا از ماجرای عیسی مهاجمی چون مهدی عبدی را هم خود یحیی نخواست آن‌هم در حالی که مهاجم خوب خارجی نگرفته بود و شهاب زاهدی هم در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن یک مهاجم معمولی است که هنوز نتوانسته ثابت کند در حد و اندازه‌های پرسپولیس (به عنوان یک مهاجم شش‌دانگ) هست.
گل‌محمدی پارسال با پرسپولیس دبل کرد و مستحق پرتاب بطری و آن شعارها نبود اما هوادار پرسپولیس فقط همین یک باخت را ندید. به این آمار توجه کنید:
۱- پرسپولیس در ۶ بازی اخیر خود در ایران و آسیا حتی یک برد نداشته و چند بار هم در آزادی مقابل هزاران نفر از هوادارانش ناکام مانده است (مثل بازی با صنعت نفت و الدحیل).
۲- ۱۲ سال بود که پرسپولیس چنین آماری نداشت (۶ بازی آخر بدون برد و با دو باخت).
۳- در روز آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان همه تیم‌ها در خدمت پرسپولیس بودند جز خودش! در واقع همه شرایط برای صعود پرسپولیس فراهم بود اما… نکته نگران‌کننده‌تر اینکه هواداران پرسپولیس حس می‌کنند که تیم‌شان در لیگ برتر هم شرایط مطلوبی ندارد.
از طرفی حرف‌های گل‌محمدی را هم باید شنید. مثلاً دست او حداقل در بعضی پست‌ها خالی بود و روی نیمکت ستاره‌ای نداشت. تعویض‌های آخر یحیی نشان از عمق فاجعه نیمکت پرسپولیس داشت. گل‌محمدی پنالتی را به گولسیانی داد که همیشه ضرباتش را گل کرده بود پس اینجا هم ایرادی به او وارد نیست. او پارسال دو بار استقلال را برد و دو جام گرفت و خیلی مستحق شنیدن آن شعارهای تند نبود.

منبع: خبـر ورزشی