در چند روز گذشته اخبار زیادی منتشر شد در مورد اینکه تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید قصد دارد خود را از تیم ملی بلژیک جهت شرکت در رقابت‌های جام ملتهای اروپا ۲۰۲۴ کنار بکشد؛ رقابت‌هایی که تابستان آینده در آلمان برگزار می‌شود.  دروازه‌بان ۳۱ سال رئال در حال گذراندن دوران ریکاوری بعد از یک مصدومیت […]

- اطرافیان ستاره ملی‌پوش شایعات را تکذیب کردند/ او در جام ملت‌ها با تیم ملی است

در چند روز گذشته اخبار زیادی منتشر شد در مورد اینکه تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید قصد دارد خود را از تیم ملی بلژیک جهت شرکت در رقابت‌های جام ملتهای اروپا ۲۰۲۴ کنار بکشد؛ رقابت‌هایی که تابستان آینده در آلمان برگزار می‌شود. 

دروازه‌بان ۳۱ سال رئال در حال گذراندن دوران ریکاوری بعد از یک مصدومیت شدید زانو است و گفته شده که اولویت او بهبودی‌اش است و نه حضور در تیم ملی. اما سایت RMC در گزارشی نوشته که نزدیکان کورتوآ این اخبار را تکذیب کرده‌اند. او می‌تواند برای بلژیک در تابستان آینده بازی کند اما همه چیز به سرعت بهبودی او بستگی دارد.

روابط کورتوا با تیم ملی بلژیک در چند سال اخیر چندان خوب نبوده و این اخبار جدید نیز بر این اختلاف‌ها دامن زده است. این دروازه‌بان سال گذشته اختلافاتی با دومنیکو تدسکو سرمربی تیم ملی داشت که روابط دو طرف را تیره کرده بود.

رئال مادرید هیچ عجله‌ای برای بازگرداندن کورتوا ندارد. به نظر نمی‌رسد که او تا پایان فصل بتواند به میدان برود و این یعنی اگر به جام ملت‌های ۲۰۲۴ هم برود از آمادگی کامل یا دست‌کم از شرایط مسابقه دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: فهرست مصدومان رئال‌مادرید؛ هر روز بلندتر از دیروز!/ کهکشانِ کم‌نور

منبع: خبـر ورزشی