در حالی که فصل گذشته استقلال با دو مدافع میانی بازی می کرد این فصل با تصمیم جواد نکونام با سه مدافع میانی بازی می کند و مصدومیت های متوالی مدافعان استقلال موجب می شود تا سرمربی تیم استقلال از روزبه چشمی در این پست بازی بگیرد. در حال حاضر محمد حسین مرادمند مصدوم است […]

- اولین خرید زمستان نکونام برای استقلال کیست؟

در حالی که فصل گذشته استقلال با دو مدافع میانی بازی می کرد این فصل با تصمیم جواد نکونام با سه مدافع میانی بازی می کند و مصدومیت های متوالی مدافعان استقلال موجب می شود تا سرمربی تیم استقلال از روزبه چشمی در این پست بازی بگیرد.

در حال حاضر محمد حسین مرادمند مصدوم است و جواد نکونام چاره ای ندارد که در بازی با فولاد هم به روزبه چشمی در پست مدافع میانی بازی دهد. در بازی با تراکتور روزبه چشمی به پست اصلی اش یعنی هافبک دفاعی برگشت اما در جریان بازی با مصدومیت محمد حسین مرادمند سرمربی تیم استقلال مجبور شد روزبه چشمی را به یک خط عقب تر ببرد و از امید حامدی فر در پست روزبه استفاده کند.

این اتفاقات نشان می دهد که استقلال در تعطیلات زمستانی به طور حتم باید یک مدافع به ترکیب اضافه کند. جدا از استفاده از روزبه چشمی در پست غیر تخصصی هم اکنون استقلال مدافع ذخیره در ترکیب ندارد و اگر جواد نکونام مجبور شود می بایست از یک بازیکن غیر تخصصی در پست مدافع میانی استفاده کند.

منبع: خبـر ورزشی