رحیمی زاده می‌تواند به هندبال کمک کند/ به دنبال حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستیم
رحیمی زاده می‌تواند به هندبال کمک کند/ به دنبال حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستیم

مجتبی حیدر پور ملی پوش هندبال درباره انتخاب مجید رحیمی زاده به عنوان سرمربی هندبال اظهار کرد:  رحیمی زاده مربی خوب و بزرگی است و سال‌ها هدایت تیم سپاهان را برعهده داشت و مربی خودم هم در این تیم اصفهانی بود. در این مقطع،  نیاز به مربی داریم که از هندبال ایران شناخت داشته باشد […]

- رحیمی زاده می‌تواند به هندبال کمک کند/ به دنبال حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستیم

مجتبی حیدر پور ملی پوش هندبال درباره انتخاب مجید رحیمی زاده به عنوان سرمربی هندبال اظهار کرد:  رحیمی زاده مربی خوب و بزرگی است و سال‌ها هدایت تیم سپاهان را برعهده داشت و مربی خودم هم در این تیم اصفهانی بود. در این مقطع،  نیاز به مربی داریم که از هندبال ایران شناخت داشته باشد و بهترین گزینه او بود که به تیم ملی اضافه شود و با شرایطی که دارد به طور حتم می‌تواند کمک بزرگی به تیم ملی کند.

حیدرپور درباره  پایان همکاری با وسلین  وویوویچ سرمربی خارجی تیم ملی هندبال، گفت: وویوویچ زحمات زیادی برای تیم ملی هندبال کشید، اما متاسفانه مشکلاتی با فدراسیون داشت و ادامه همکاری با تیم ملی میسر نشد و زمان کمی تا مسابقات انتخابی جام جهانی وجود داشت. به نظرم فدراسیون کار قشنگی انجام داد، چون رحیمی زاده توانایی لازم را دارد و سال‌ها در عرصه باشگاهی موفقیت‌های زیادی داشته است و شناخت خوبی از تیم ملی و بازیکنان دارد.

ملی پوش هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا (مسابقات انتخابی قهرمانی جهان) با هدایت رحیمی زاده را چطور می‌بیند، گفت: شرایط تیم ملی بد نیست و نیاز است که در کنار هم تمرین کنیم و فکر کنم برنامه ریزی خوبی هم تا زمان مسابقات انتخابی قهرمانی جهان انجام شده است. به نظرم  اردو‌های تیم ملی  از یک هفته دیگر با سرمربی جدید  شروع می‌شود. ما زمان کمی داریم، اما فکر می‌کنم برنامه ریزی خوبی از سوی فدراسیون هندبال و سرمربی تیم ملی صورت گرفته است که نتایج خوبی در مسابقات بگیریم. کسب نتیجه در این مسابقات  برای هندبال ایران و خودمان مهم است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

او درباره اینکه با حضور حریفان قدرتمند چقدر امیدوار است که  تیم ملی هندبال ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان کسب سهمیه کند، گفت: ما ناامید نیستیم و تیم ملی ایران بازیکنان خوبی دارد و نسل خوبی ساخته شده است. ما دنبال این هستیم که به جام جهانی برویم. ۳، ۴ تیم هستند که شرایط خوبی برای خود فراهم کردند و سال‌ها است که تمرینات خوب و اردو‌های مستمر دارند و بازی کردن و بردن این تیم‌ها کار سختی است، اما نشدنی نیست. ما در مسابقات قطر هم با اختلاف کم به تیم‌ها باختیم و فکر می‌کنم با این شرایط و برنامه ریزی که فدراسیون هندبال کرده است، تمام تلاشمان را می‌کنیم که به جام جهانی برویم.

حیدر پور در پاسخ به این سوال که برای شناخت ترکیب اصلی تیم ملی هندبال بهتر نیست که فدراسیون چند بازی تدارکاتی در نظر بگیرد تا آماده مسابقات انتخابی قهرمانی جهان شوید، گفت: من فکر می‌کنم فدراسیون هندبال برنامه ریزی کرده باشد. اگر حریفان ما در کمپ‌های   بین المللی حضور داشتند و بازی‌های دوستانه برگزار کردند، ما هم در مسابقات لیگ شرکت کردیم و بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند. آن‌ها  قبل از مسابقات انتخابی جام جهانی در بازی‌های آسیایی بودند و فکر می‌کنم شرایط تیم ملی ما ایده آل باشد. همچنین مسابقات لیگ  این هفته تعطیل می‌شود و برای اردو‌های تیم ملی نزدیک ۴۰ روز زمان داریم تا بازی‌های تدارکاتی و اردو‌های خوبی داشته باشیم و کنار هم با تفکرات سرمربی جدید تمرین بیشتری کنیم. به نظرم شرایط را فراهم کردند و ما باید تمام توان خود را به کار ببریم تا جزو ۴ تیم برتر آسیا باشیم.

باشگاه خبرنگاران