اینطور گفته شد که رای مربوط به تخلف باشگاه استقلال در موضوع قراردادها به درخواست باشگاه پرسپولیس پیش از دربی صادر می شود اما بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال هیچ رایی از سوی کمیته انضباطی در اختیار دبیر کل برای امضا و ابلاغ قرار نگرفته است. رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس […]

- رای پرونده استقلال به این دلیل صادر نمی‌شود/ ترس کمیته انضباطی از یک اتفاق

اینطور گفته شد که رای مربوط به تخلف باشگاه استقلال در موضوع قراردادها به درخواست باشگاه پرسپولیس پیش از دربی صادر می شود اما بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال هیچ رایی از سوی کمیته انضباطی در اختیار دبیر کل برای امضا و ابلاغ قرار نگرفته است.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پیش از بازی با الدحیل اعلام کرد که پیگیر رای مربوط به شکایت از باشگاه استقلال است اما نمی داند این پرونده چه زمانی تعیین و تکلیف خواهد شد.

گفته می شود در صورتی که کمیته استیناف رای به بازگشت امتیاز تیم های سپاهان و پرسپولیس دهد بحث کسر امتیاز از تیم استقلال هم منتفی خواهد شد! به این خاطر که تخلفات صورت گرفته در همه پرونده ها پیرامون رعایت سقف قرارداد و محول کردن مالیات خارجی ها بر عهده خودشان است.

 اگر کمیته انضباطی پیش از دربی رای به کسر امتیاز از استقلال دهد متهم به برهم زدن جو تیم استقلال می شود و این رای اگر آماده هم شده باشد پس از دربی صادر می شود.  

منبع: خبـر ورزشی