لیورپول با گل‌های ویرجیل فان‌دایک و دومینیک سوبوسلای موفق شد شفیلدیونایتد را در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. بعد از بازی، مارکوس باکلند از آمازون گفت که بازی لیورپول در سلهرست پارک مقابل کریستال پالاس مثل بازی قبلی مقابل منچسترسیتی در روز شنبه باز هم در زمان ناهار […]

لیورپول با گل‌های ویرجیل فان‌دایک و دومینیک سوبوسلای موفق شد شفیلدیونایتد را در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲-۰ شکست دهد.

بعد از بازی، مارکوس باکلند از آمازون گفت که بازی لیورپول در سلهرست پارک مقابل کریستال پالاس مثل بازی قبلی مقابل منچسترسیتی در روز شنبه باز هم در زمان ناهار شروع شد، و کلوپ از این شوخی ناراحت شد. باکلند گفت: «شما در زمان شروع مورد علاقه خود (ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت انگلیس) به کریستال پالاس رسیدید؟» کلوپ پاسخ داد: «واقعا شجاعت می‌خواهد که در مورد این مسئله شوخی کنید. ما به خانه می‌رویم، دقیقاً نمی‌دانم چه ساعتی به خانه می‌رسیم، شاید ساعت ۱ تا ۲ امشب می‌رسیم و سپس دوباره بازی می‌کنیم. ما دو جلسه داریم. متوجه شدم که شما حتی با اینکه در فوتبال کار می‌کنید این موضوع را به خوبی درک نمی‌کنید، پس چرا باید دوباره توضیح بدهم؟ اگر با این مسئله شوخی کنید واقعا نادان هستید. اما اشکالی ندارد، فوتبال سرگرمی است و همه چیز خوب است.»

باکلند گفت: «قصد بی‌احترامی نداشتم.» کلوپ افزود: «اما این کار را کردید. خیلی خوب، شما می‌توانید هر چه می‌خواهید بگویید. من نمی‌توانم آنچه را که می‌خواهم بگویم زیرا همه چیز خیلی متفاوت می‌شود. اگر با این موضوع شوخی کنید نادان هستید.»

کلوپ اعتراف کرد که لیورپول برای شکست شفیلدیونایتد تقلا کرد، و ادامه داد: «اما من واقعاً از نتیجه راضی هستم. نمی‌خواهم بیش از حد انتقاد کنم زیرا می‌دانم می‌توانیم فوتبال بهتری بازی کنیم.»

به نظر می‌رسد ماتیپ پس از مصدومیت زانویش مقابل فولام، ادامه فصل را از دست خواهد داد. کلوپ گفت: «رباط صلیبی پایش پاره شده. بله اینطور به نظر می‌رسد. بسیار مایه تاسف است.»

بیشتر بخوانید:

دعوای کلوپ و مجری آمازون روی آنتن زنده/ کلوپ خطاب به مجری: شما نادان هستید!

منبع: خبـر ورزشی