بمب خبری آماده انفجار؛ رونالدو به ایران می‌آید؟
بمب خبری آماده انفجار؛ رونالدو به ایران می‌آید؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، پس از حذف پرسپولیس و نساجی حالا سپاهان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود؛ باشگاهی که امروز با تغییرات مدیریتی روبرو شد. سپاهان در شرایطی منتظر قرعه کشی مرحله دوم مسابقات است که به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرد و به همین علت در […]

- بمب خبری آماده انفجار؛ رونالدو به ایران می‌آید؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، پس از حذف پرسپولیس و نساجی حالا سپاهان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود؛ باشگاهی که امروز با تغییرات مدیریتی روبرو شد.

سپاهان در شرایطی منتظر قرعه کشی مرحله دوم مسابقات است که به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرد و به همین علت در سید ۲ رقابت ها قرار می گیرد.

تیم‌های نوبهار ازبکستان و الفیحا عربستان مثل سپاهان در سید دوم هستند و نسف قارشی ازبکستان به دلیل داشتن کمترین امتیاز بین تیم‌های صدرنشین در سید دوم قرار گرفته است.

در سید اول تیم‌های النصر، الهلال و الاتحاد عربستان به همراه العین امارات قرار دارند.

با توجه به اینکه الاتحاد در مرحله گروهی در کنار سپاهان قرار داشت در دور بعدی به نماینده کشورمان نمی خورد و رقیب سپاهانی ها از بین تیم های النصر، الهلال و العین خواهد بود که اگر النصر حریف سپاهان شود شاهد سفر دوم کریستیانو رونالدو به ایران خواهیم بود که قطعا اتفاق جالبی برای طرفداران ایرانی وی و همچنین جامعه فوتبال کشورمان خواهد بود.

گفتنی است که سفر قبلی رونالدو به ایران برای دیدار با پرسپولیس حواشی زیادی به همراه داشت.

 

منبع: اطلاعات انلاین