دیوید بکام و دو مالک دیگر اینترمیامی به دنبال کسب موفقیت در فصل آینده هستند و کیفیت تیم را همچنان ارتقا می‌دهند. مالک تیم برای دستیابی به هدف خود، مسی را به همراه سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که نقش مهمی در تضمین جام لیگ فصل گذشته داشتند، به خدمت گرفته است. لوئیس سوارس با […]

- جزئیات تازه از قرارداد سوارس با اینترمیامی/ دوست صمیمی مسی با چه شرایطی به آمریکا می‌آید؟

دیوید بکام و دو مالک دیگر اینترمیامی به دنبال کسب موفقیت در فصل آینده هستند و کیفیت تیم را همچنان ارتقا می‌دهند. مالک تیم برای دستیابی به هدف خود، مسی را به همراه سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که نقش مهمی در تضمین جام لیگ فصل گذشته داشتند، به خدمت گرفته است. لوئیس سوارس با هدف تقویت توانایی‌های گلزنی تیم اضافه شده است. اما ممکن است او خرید نهایی نباشد و بارسایی‌های بیشتری به این تیم بپیوندند.

اهداف اینترمیامی شامل کسب جایگاه در پلی‌آف فصل MLS است. تیم دستخوش تغییرات مدیریتی نیز شد و تاتا مارتینو جانشین خاویر مورالس شد که به عنوان جانشین موقت فیل نویل آمده بود.

سوارس که دوران حضورش در گرمیو را به پایان رساند، در آستانه امضای قراردادی یک ساله با اینترمیامی است. ساختار قرارداد ممکن است سوارس را در سه جای خالی بازیکن تعیین‌شده قرار دهد که حقوق‌های بالاتر از ۶۵۱,۰۰۰ دلار تعیین‌شده برای سال ۲۰۲۳ دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی