پرسپولیس در خانه باخت و از آسیا حذف شد. عده ای می گویند این شوک می تواند تا مدت ها شاگردان گل محمدی را بستری کند اما داستان طور دیگری هم می تواند باشد، حذف قرمزپوشان پایتخت از آسیا برایشان تلخ و ناراحت کننده است اما روحیه جبران را زنده می کند. پرسپولیس پس از […]

- کلوب| استقلال برای دربی باید مواظب باشد

پرسپولیس در خانه باخت و از آسیا حذف شد. عده ای می گویند این شوک می تواند تا مدت ها شاگردان گل محمدی را بستری کند اما داستان طور دیگری هم می تواند باشد، حذف قرمزپوشان پایتخت از آسیا برایشان تلخ و ناراحت کننده است اما روحیه جبران را زنده می کند.

پرسپولیس پس از یک غیبت بلند مدت از لیگ برتر حال که بازیهایش در آسیا به پایان رسیده به خوبی می تواند تمام هوش و حواسش را به بازیهای این فصل متوجه کند. پرسپولیس نسبت به رقیب خود استقلال یک بازی عقب افتاده دارد و در آستانه دربی پایتخت دو انگیزه بزرگ دارد، هم جبران مافات حذف از آسیا و هم رسیدن به صدر با برد در بازی های باقیمانده تا دربی.

استقلال برای دربی باید بسیار مواظب باشد، مواظب خطرناک ترین رقیب خود برای صدرنشینی و آن تیمی نیست جز پرسپولیس. تیمی که حال یک تیم زخمی نامیده می شود و می تواند خطرناک ترین تیم برای استقلال صدرنشین برای رقابت و تصاحب صدر جدول باشد. جذابیت این دربی بخاطر حذف قرمزپوشان از آسیا بیشتر شده است، یک دربی جذاب و دیدنی و پرتنش، یک طرف استقلالی که تصمیم ندارد صدر جدول را به هیچ تیمی تعارف کند و پرسپولیسی که می خواهد حقانیت خود را برای بازپس گیری صدر دوباره به همگان ثابت کند.

شاید تساوی برای هر کدام از دو تیم یک آرامش نسبی را به کالبد آنها تزریق کند و شکست دربی می تواند یک تنش بزرگ برای تیم بازنده و یک فتح و خوشحالی بزرگ برای برنده آن باشد، اما باز باید نشست و منتظر ۲۳ آذرماه یعنی دقیقا پنج شنبه هفته آینده بود و یک دربی جذاب را انتظار داشت.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی