به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر پنجشنبه در حالی وارد فرودگاه اردبیل شد که مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و سایر مسئولان اجرایی و قضائی قرار گرفت. رئیس دستگاه قضا در بدو ورود به فرودگاه اردبیل در جریان سفر یک روزه هیأت عالی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر پنجشنبه در حالی وارد فرودگاه اردبیل شد که مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و سایر مسئولان اجرایی و قضائی قرار گرفت.

رئیس دستگاه قضا در بدو ورود به فرودگاه اردبیل در جریان سفر یک روزه هیأت عالی قضائی به این استان، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا در کنار سرکشی به واحدهای قضائی استان به بررسی و رفع مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های قضائی بپردازیم.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مایه مباهات است که ما در ایام فاطمیه به شهر عاشقان اهل بیت، دارالارشاد دیار عالمان و زاهدان اردبیل سفر کردیم تا در این استان بتوانیم برخی از مشکلات و نارسایی‌ها را در حوزه قضائی رفع کنیم.

وی گفت: جا دارد از مواضع و اقدامات نماینده ولی فقیه در استان و همچنین سایر مسئولان این استان در انجام وظیفه خطیر خدمت‌گذاری به مردم قدردانی کنیم.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به اردبیل از سوی آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سید حامد عاملی استاندار، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو رئیس دادگستری استان و سایر مقامات مورد استقبال قرار گرفت.

فرزند شهید پیرانه به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان اردبیل ورود رئیس قوه قضائیه و هیأت همراه را به این استان خیر مقدم گفت.

رئیس قوه قضائیه بعد از ورود به اردبیل، بلافاصله در نشست کارکنان، قضات دادگستری استان حاضر شده و قرار است تا ساعت‌های دیگر در جلسه دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو نیز حضور پیدا کند.

رئیس قوه قضائیه همچنین بعد از ظهر در جلسه شورای اداری و شورای قضائی استان حاضر شده و شامگاه امروز اردبیل را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه معاونان و رؤسای سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضائیه نیز با حضور در شهرستان‌های مختلف استان به رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم اقدام کرده تا با جمع‌بندی مشکلات، آنها را در جلسه شورای قضائی استان مطرح کنند.

رییس قوه قضاییه وارد اردبیل شد

رییس قوه قضاییه وارد اردبیل شد

رییس قوه قضاییه وارد اردبیل شد

رییس قوه قضاییه وارد اردبیل شد

منبع: مـهر