جلسه مهم رسیدگی به تخلفات پرسپولیس، استقلال و تراکتور آغاز شد/ جریمه‌های جدید در راه است؟
جلسه مهم رسیدگی به تخلفات پرسپولیس، استقلال و تراکتور آغاز شد/ جریمه‌های جدید در راه است؟

  تعیین قانون سقف قرارداد و برخی الزامات برای صدور کارت بازی مربیان و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری و برخی مصوبات دیگر باعث شد تا لیگ بیست و سوم از هر زمان دیگری جنجالی‌تر و لبریز از شکایت‌های باشگاه‌ها از یکدیگر باشد. در این میان، سپاهان به عنوان نخستین قربانی کمیته انضباطی، با کسر چهار […]

 

تعیین قانون سقف قرارداد و برخی الزامات برای صدور کارت بازی مربیان و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری و برخی مصوبات دیگر باعث شد تا لیگ بیست و سوم از هر زمان دیگری جنجالی‌تر و لبریز از شکایت‌های باشگاه‌ها از یکدیگر باشد.

در این میان، سپاهان به عنوان نخستین قربانی کمیته انضباطی، با کسر چهار امتیاز مواجه شد. آن‌ها به دلیل برخی اشکالات در قرارداد ۶ بازیکن خود با این جریمه روبه‌رو شدند. سپس تیغ کمیته انضباطی یقه پرسپولیس را گرفت و آن‌ها بابت قرارداد گولیسانی با یک امتیاز جریمه روبه‌رو شدند.

پس از آن بود که دیگر تیم‌های مدعی از جمله پرسپولیس شکایتی را علیه استقلال تنظیم کردند. باشگاه‌های آلومینیوم و ذوب آهن نیز پس از پایان دیدار برابر آبی پوشان، به کمیته انضباطی شکایت کرده و مدعی بودند که استقلال در رعایت قوانین سقف بودجه مرتکب تخلف شده است.

در این میان، پرونده پرسپولیس یک‌بار دیگر به کمیته انضباطی رفت چرا که رقبای این تیم مدعی بودند که سرخ‌ها مرتکب تخلفات جدیدی نیز شده‌اند. تراکتور دیگر باشگاهی بود که درگیر این موضوع شد و پرونده آن‌ها نیز برای بررسی، به دست مسئولین مربوطه رسید.

سرانجام و پس از کش و قوس فراوان، جلسه رسیدگی به تخلفات استقلال، پرسپولیس و تراکتور، صبح امروز در ساختمان کمیته انضباطی فدراسیون آغاز شد تا جنجالی‌ترین پرونده‌های چند سال اخیر فوتبال ایران مورد بررسی قرار بگیرد.

در جلسه امروز، پرونده باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت و وکیل سرخ‌ها نیز توضیحات خود را ارائه کرد. سپس نوبت به استقلال رسید تا ادعای شاکیان این باشگاه براساس مدارکی که در اختیار داشتند، مورد بررسی قرار بگیرد.

علی خطیر مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و وکلای باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک و تراکتور به‌عنوان شاکی در این پرونده در جلسه کمیته انضباطی حضور داشتند.

منبع: خبـر ورزشی