به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا پورسلمان، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درخصوص «ورزش قوی، ایران قوی» و ویژگی‌های این موضوع اظهار داشت: از آنجایی که شعار ایران قوی شعار بسیار ارزنده‌ای برای دولت سیزدهم است و حضرت آقا هم به این نکته اشاره داشتند که ما در تمام زمینه‌ها می‌بایست قوی […]

- ورزش ایران باید در همه عرصه‌ها قدرتمند باشد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا پورسلمان، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درخصوص «ورزش قوی، ایران قوی» و ویژگی‌های این موضوع اظهار داشت: از آنجایی که شعار ایران قوی شعار بسیار ارزنده‌ای برای دولت سیزدهم است و حضرت آقا هم به این نکته اشاره داشتند که ما در تمام زمینه‌ها می‌بایست قوی عمل کنیم، ورزش هم به عنوان یکی از شاخص‌ها و محور‌های توسعه هر کشور، باید در این زمینه با قدرت و قوت کار کند. ایران قوی، به ورزش قوی نیاز دارد.

وی افزود: ما در همه عرصه‌ها باید قوی و قدرتمند باشیم. داشتن زیرساخت‌های مناسب، استفاده از مربیان مجرب و پرورش استعداد‌هایی که در کشور در تمام عرصه‌های ورزشی وجود دارد، می‌تواند به ما کمک کند که از این مرحله به عنوان یک دستاورد برای انقلاب اسلامی عبور کنیم و دارای ورزشی قدرتمند در همه سطوح، برای عرضه به جهانیان باشیم.

پورسلمان خاطرنشان کرد: به نظر من باید فرصت را مغتنم شمرد و از توجه مستقیم رهبر انقلاب به ورزش قهرمانی و سلامت جامعه، به دنبال ایجاد راهکار‌ها و راهبرد‌های مناسب برای رسیدن به سطح ورزش قوی برای ایران قوی باشیم.

او در ادامه به توجه همزمان به ورزش قهرمانی و همگانی برای پیش‌برد توسعه کشور تاکید کرد و افزود: حتما باید بعد قهرمانی و همگانی را باهم در نظر بگیریم. ورزش همگانی می‌تواند سلامت جامعه را تضمین کند و هزینه کردن در حوزه ورزش، «هزینه» نیست بلکه با اینکار می‌توانیم یک نسل سالم را برای آینده تربیت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا