به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر در کرمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان خمز به پایان رسید. گوستاو واگنین(۴۳) از تراکتور تنها گلزن این مسابقه بود. سعید کریم آذر، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر در کرمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان خمز به پایان رسید. گوستاو واگنین(۴۳) از تراکتور تنها گلزن این مسابقه بود.

سعید کریم آذر، صفا هادی و شجاع خلیل زاده از تراکتور در این بازی توسط رضا عادل داور این دیدار با کارت زرد جریمه شدند.

اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل گهر از محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، مسیح زاهدی، روبرتو تورس، حمید بوحمدان (۸۷- پوریا لطیفی فر)، احمدرضا زنده روح، علی اصغر عاشوری، علیرضا کوشکی (۷۰- مهدی ممی زاده) و سعید سحرخیزان در این دیدار استفاده کرده است.

پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سعید کریم آذر (۸۴- محمد نادری)، صفا هادی، سیامک نعمتی، گوستاوو (۸۴- محمد آقاجانپور)، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی عبدی (۷۱- محمد قنبری) امیرحسین حسین‌زاده (۴۶- مهدی هاشم نژاد) برای رویارویی با گل گهر در ترکیب اصلی قرار داده است.

شکسته شدن یخ بازی در دقیقه ۴۳ به دست گوستاوو

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز در حال در تبریز برگزار شد که دو تیم بازی با احتیاطی را بازی می‌کردند و در صدد این بودند که در همان دقایق ابتدایی بازی گلی را دریافت نکنند. همین موضوع باعث شد تا بازیکنان ۲ تیم بازی خوبی را از خود به نمایش نگذارند اما در دقایق پایانی نیمه اول این گوستاوو واگنین بود که در دقیقه ۴۳ موفق شد دروازه تیم گل گهر را باز کند تا تراکتور یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتد.

گل گهر در نیمه دوم به آب و آتش زد اما به گل نرسید

در نیمه دوم بازیکنان تراکتور فشار خود روی بازیکنان گل گهر را حفظ کردند و با کارهای تاتیکی به دروازه گل گهر هم رسیدند اما نتوانستند راه به جایی ببرند. گل گهری ها هم که نمی‌خواستند در این بازی بازنده باشند سراپا حمله شدند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه تراکتور ایجاد کردند ولی به گل نرسیدند. شاگردان خمز هم ادامه بازی را با تجربه خود اداره کردند تا نتیجه بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

تراکتور تبریز با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ برتر رسید و پشت سر استقلال ایستاد. گل گهر هم با ۱۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

منبع: مـهر