قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل روز پانزدهم آذر ماه سال ۹۲ برگزار شد و فردای آن روز زیرنویس تیتر اول خودش را به واکنش کارلوس کیروش نسبت به حریفان ایران اختصاص داد. تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی با آرژانتین، بوسنی و نیجریه همگروه شد. گروهی فوق‌العاده دشوار که البته طبیعی بود آرژانتین […]

- می‌خواهیم ۹۰ دقیقه باعث سردرد آرژانتین شویم 

قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل روز پانزدهم آذر ماه سال ۹۲ برگزار شد و فردای آن روز زیرنویس تیتر اول خودش را به واکنش کارلوس کیروش نسبت به حریفان ایران اختصاص داد.

تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی با آرژانتین، بوسنی و نیجریه همگروه شد. گروهی فوق‌العاده دشوار که البته طبیعی بود آرژانتین شانس اول صعودش باشد. کارلوس کیروش که برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی راهی برزیل شده بود، بلافاصله پس از پایان قرعه‌کشی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر این‌که آرژانتین قطعا شانس اول صعود از گروه است، گفت: تصور این‌که ایران از همین حالا مدعی صعود به عنوان تیم دوم باشد یک توهم است اما ما قطعا با تمام وجود خواهیم جنگید. از بازی با آرژانتین استقبال می‌کنیم و می‌خواهیم ۹۰ دقیقه باعث دردسر و سردرد آن‌ها شویم. اتفاقی که البته به وقوع هم پیوست و ایران یکی از بهترین بازی‌های تاریخ خود را مقابل آرژانتین برگزار کرد و اگر گل دقیقه ۹۰ لیونل مسی نبود، حتما از آن‌ها امتیاز می‌گرفتیم.

منبع: خبـر ورزشی