مهدی مهدی‌پور، بازیکن اصفهانی ۲۹ ساله استقلال که در فصل جاری در هر ۱۰ مسابقه این تیم برای جواد نکونام به میدان رفته یکی از بازیکنان مورد اعتماد سرمربی آبی‌پوشان در فصل جاری به شمار می‌رود. مهدی‌پور در ۸ بازی از ابتدا در ترکیب تیم استقلال حضور داشته و تنها در دیدار مقابل هوادار و […]

- گلزن بازی گذشته استقلال در اهواز تنبیه می‌شود؟

مهدی مهدی‌پور، بازیکن اصفهانی ۲۹ ساله استقلال که در فصل جاری در هر ۱۰ مسابقه این تیم برای جواد نکونام به میدان رفته یکی از بازیکنان مورد اعتماد سرمربی آبی‌پوشان در فصل جاری به شمار می‌رود. مهدی‌پور در ۸ بازی از ابتدا در ترکیب تیم استقلال حضور داشته و تنها در دیدار مقابل هوادار و مس رفسنجان از روی نیمکت به ترکیب اصلی اضافه شده است. او در حال حاضر با ۶۸۰ دقیقه حضور در ترکیب آبی‌پوشان و میانگین ۶۸ دقیقه حضور در هر بازی یکی از عوامل موثر در صدرنشینی تیم استقلال به شمار می‌رود.

در روزهای گذشته برخی شایعات درباره نیمکت‌نشینی تنبیهی مهدی‌پور به علت گل‌به‌خودی در بازی قبل مقابل ذوب آهن مطرح بود که با پی‌گیری این موضوع از افراد نزدیک به کادر فنی مشخص شد این بازیکن در دیدار مقابل فولاد نیز جزو مهره‌های موردنظر نکونام برای حضور از ابتدا در ترکیب تیم است.

ناگفته نماند مهدی مهدی‌پور در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر بیست‌ویکم مقابل فولاد در شهر اهواز و در دقیقه ۵۸ با یک شوت ناگهانی از راه دور تک‌گل ۳ امتیازی آبی‌پوشان تهرانی را وارد دروازه تیم فولاد کرده بود؛ تیمی که در آن برهه جواد نکونام هدایت آن را بر عهده داشت.

منبع: خبـر ورزشی