همه از استقلال راضی هستند غیر از این دو نفر/ آدم جمع می‌کنند تا علیه من در استقلال شعار بدهند!
همه از استقلال راضی هستند غیر از این دو نفر/ آدم جمع می‌کنند تا علیه من در استقلال شعار بدهند!

پرویز مظلومی به عنوان سرمربی روزهای بسیار عجیبی را در استقلال سپری کرد.

استقلال آذر ماه سال ۹۴ شرایط مطلوبی داشت و صدرنشین پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بود. در آن مقطع پرویز مظلومی نمی‌دانست پس از شروع نیم‌فصل دوم چه اتفاقات عجیب و غریبی برای تیمش به وقوع می‌پیوندد.

او روز پانزدهم آذر ماه سال ۱۳۹۴ طی مصاحبه‌ای جالب توجه با زیرنویس به شرایط حاشیه‌ای تیمش اشاره کرد و گفت: هدف من در این فصل ابتدا کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود به همین خاطر جام حذفی را خیلی جدی گرفته‌ایم چون کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به این مسابقات است اما چه کسی را پیدا می‌کنید که از قهرمان شدن بدش بیاید؟ ما در لیگ برتر هم مقتدرانه می‌جنگیم و البته باید برای نیم‌فصل دوم استقلال را تقویت کنیم.

مظلومی در ادامه به نکته بسیار ظریفی اشاره کرد و گفت: ما در لیگ برتر صدرنشین هستیم و به نیمه‌نهایی جام حذفی هم راه پیدا کرده‌ایم. هر کس من را در کوچه و خیابان می‌بیند از استقلال تعریف می‌کند ولی درون استادیوم اتفاقاتی رخ می‌دهد که عجیب است و روی سکوها گاهی اوقات عده‌ای شعار می‌دهند. همه از حضور من در استقلال راضی هستند غیر از یکی دو نفر! این یکی دو نفر آدم جمع می‌کنند تا شعار بدهند اما مطمئن باشید چنین شعارهایی در روحیه من کوچک‌ترین تاثیری نمی‌گذارد.

زیرنویس‌گردی| همه از استقلال راضی هستند غیر از این دو نفر/ آدم جمع می‌کنند تا علیه من در استقلال شعار بدهند!

منبع: خبـر ورزشی