ارتش رژیم صهیونیستی: یک افسر دیگر امروز کشته شد
ارتش رژیم صهیونیستی: یک افسر دیگر امروز کشته شد

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که طی روز جاری یک نظامی دیگر صهیونیست به هلاکت رسیده است.

 

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که طی روز جاری یک افسر دیگر این رژیم به هلاکت رسیده است.

بر این اساس تعداد نظامیان صهیونیستی که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر کشته شده‌اند به ۹۰ نفر می‌رسد.

این آمار در حالی اعلام شده که رژیم صهیونیستی همواره از اعلام آمار دقیق نظامیان صهیونیستی که به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند می‌گریزد.

در همین راستا رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی محدودیت‌های جدیدی را در خصوص انتشار گزارش‌های بیمارستانی در رابطه با زخمی‌ها و کشته‌های جنگی وضع کرده است.

همچنین این رسانه‌ها اذعان کردند که جنگ غزه آسیب فراوانی به محصولات زراعی کشت‌شده در اراضی کشاورزی اشغالی اطراف نوار غزه وارد کرده است.

از سوی دیگر سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم هرگونه دعوت به آتش‌بس را به صورت قاطعانه رد می‌کند، زیرا برقراری آتش‌بس به سود حماس است.

وی بدون اشاره به تلفات نظامیان صهیونیست و عدم دستیابی به دستاورد جنگی ویژه در حمله به غزه مدعی شد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه در حال پیش‌روی هستند و خانه یحیی السنوار، رهبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در غزه را محاصره کرده‌اند.

این در حالی است که بی‌شک اگر صهیونیست‌ها در یافتن محل حضور السنوار که ضربات مهلکی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده، به موفقیتی دست پیدا کرده بودند، لحظه‌ای در ترور وی درنگ نمی‌کردند و چنین اظهاراتی بیش‌تر در راستای جنگ روانی صهیونیست‌ها به نظر می‌رسد.

منبع: مـهر