دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال جهان در تابستان سال ۱۳۹۰ به امارات رفت تا هدایت تیم الوصل را برعهده بگیرد. حرکتی که البته بیشتر تبلیغاتی بود و او در واقع به عنوان سفیر تبلیغات برای شهر دبی فعالیت می‌کرد؛ شرکت‌های تبلیغاتی بارها با او برای سفرهای خاص قرارداد بستند و اتفاقا چند بار هم زمزمه […]

دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال جهان در تابستان سال ۱۳۹۰ به امارات رفت تا هدایت تیم الوصل را برعهده بگیرد. حرکتی که البته بیشتر تبلیغاتی بود و او در واقع به عنوان سفیر تبلیغات برای شهر دبی فعالیت می‌کرد؛ شرکت‌های تبلیغاتی بارها با او برای سفرهای خاص قرارداد بستند و اتفاقا چند بار هم زمزمه حضورش در ایران مطرح شد اما جنبه واقعیت به خود نگرفت.

در همین رابطه روز هفدهم آذر سال ۱۳۹۳ زیرنویس گزارشی منتشر کرد و طی آن با ارائه فکت‌هایی پیرامون بهار سال ۹۲ مدعی شدیم باشگاه پرسپولیس در آن مقطع از مارادونا دعوت کرده بود تا با هواپیمای اختصاصی خود سفر ۳ روزه‌ای به ایران داشته باشد و علاوه بر تماشای فینال جام حذفی میان پرسپولیس و سپاهان، به جزیره کیش و شمال کشور هم مسافرت کند. اتفاقا توافقات اولیه نیز صورت گرفت ولی از قرار معلوم وکیل مارادونا ناگهان پیامی برای پرسپولیسی‌ها فرستاد و مدعی شد فینال جام حذفی بهانه‌ای است تا این فوق ستاره به تهران بیاید و در یک میتینگ تبلیغاتی با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت ایران شرکت کند! وکیل مارادونا تاکید کرد اگر این‌گونه باشد، پرسپولیس باید ۵۰۰هزار دلار به دویگو دستمزد بدهد و علاوه بر آن همه امکانات جهت سفر و اقامت مارادونا و هیئت همراهش به تهران نیز باید به بهترین و بالاترین شکل ممکن فراهم شود. ناگفته پیداست که این ماجرا در سال ۹۲ انجام نشد و مارادونا پاییز سال ۹۹ در حالی فوت کرد که هرگز به ایران نیامد.

زیرنویس‌گردی| پیشنهاد ۵۰۰هزار دلاری مارادونا به پرسپولیس/ از شمال تا کیش به‌بهانه دیدار با احمدی‌نژاد!

منبع: خبـر ورزشی