انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور دیدار پرسپولیس در برابر هوادار موجب شائبه های در این زمینه شده است تا جایی که محمود فکری هم به این موضوع در کنفرانس خبری واکنش نشان داده است. محمود فکری در بخشی ازمصاحبه اش پیش از بازی این طور گفت: به هر حال در فوتبال دنیا همه افراد […]

فوتبال .لیگ برتر فوتبال .پرسپولیس .محمود فکری - داور بازی پرسپولیس تغییر می‌کند؟

انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور دیدار پرسپولیس در برابر هوادار موجب شائبه های در این زمینه شده است تا جایی که محمود فکری هم به این موضوع در کنفرانس خبری واکنش نشان داده است.

محمود فکری در بخشی ازمصاحبه اش پیش از بازی این طور گفت: به هر حال در فوتبال دنیا همه افراد می‌توانند طرفدار تیم‌های بزرگ باشند و در ایران هم همینگونه است. وقتی از بچگی به فوتبال علاقه‌مند هستند می‌توانند طرفدار یکی از دو تیم بزرگ پایتخت باشند، اما همین افراد در زندگی‌شان ممکن است داور شوند و مسؤولیت دیگری بگیرند. من هم شنیده‌ام که اشکان خورشیدی پرسپولیسی‌ است، اما قطعا او احساس مسؤولیت خواهد کرد و به خورشیدی هم حق می‌دهم که قبل از بازی و  بعد از بازی طرفدار پرسپولیس باشد و یا حتی در شادی‌های این تیم شرکت کند.

به همین بهانه گفته شد که ممکن است کمیته داوران داور دیدار پرسپولیس در برابر هوادار را تغییر دهد اما پرس و جوی ما از فدراسیون فوتبال چنین خبری را تایید نمی کند.

اشکان خورشیدی به دلیل اخراج ریکاردو ساپینتو در دربی گذشته مورد نقد تماشاگران تیم استقلال است و خیلی ها می گویند او به هیچ بهانه ای سرمربی تیم استقلال را اخراج کرد!

منبع: خبـر ورزشی