هفته پیش و قبل از اینکه دیدار پرسپولیس در برابر الدحیل برگزار شود، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد که استقلال از سقف قرارداد عبور کرده است و باشگاه پرسپولیس مجدانه این شکایت را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می کند. رضا درویش در واکنش به این موضوع که قرار است رای این […]

فوتبال .پرسپولیس .مدیر عامل پرسپولیس.استقلال - شکایت علیه مدیرعامل پرسپولیس

هفته پیش و قبل از اینکه دیدار پرسپولیس در برابر الدحیل برگزار شود، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد که استقلال از سقف قرارداد عبور کرده است و باشگاه پرسپولیس مجدانه این شکایت را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می کند. رضا درویش در واکنش به این موضوع که قرار است رای این پرونده تا پیش از دربی صادر شود، ابراز بی اطلاعی کرد.

بعد از این مصاحبه باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به باشگاه پرسپولیس و شخص رضا درویش حمله کرد و مدعی شد بر اساس توصیه وزارت ورزش و شخص کیومرث هاشمی قرار بود دو باشگاه در سایه آرامش پیش روند و دیگر در این باره صحبت نکنند. باشگاه استقلال رضا درویش را متهم به شکایت به کمیته اخلاق به بهانه ایجاد تنش پیش از دربی کرد. اما بر اساس خبرهای رسیده از باشگاه استقلال این باشگاه چنین شکایتی تنظیم نکرده است.

علی خطیر در تازه ترین مصاحبه اش گفته است که با رضا درویش رفیق است. این دو در انتخابات هیات فوتبال استان تهران هم در کنار هم نشستند. جالب اینجاست هر دو مدیر اصالتا مازندرانی هستند.

منبع: خبـر ورزشی