مشکلات داوری در لیگ برتر البته که کم نیست و در برخی از بازی ها اشتباهات داوری در نتایج بازی ها تاثیر مستقیم می گذارد اما به نظر می رسد برای بیشتر مربیان حاضر در لیگ برتر عادت شده است که بعد از – از دست دادن امتیاز با حمله به داور کمی فشار را […]

اشتباهات داوری, سرمربی باشگاه تراکتور تبریز, فوتبال - تنها مربی لیگ برتر که شکست را به داوری ربط نمی‌دهد!

مشکلات داوری در لیگ برتر البته که کم نیست و در برخی از بازی ها اشتباهات داوری در نتایج بازی ها تاثیر مستقیم می گذارد اما به نظر می رسد برای بیشتر مربیان حاضر در لیگ برتر عادت شده است که بعد از – از دست دادن امتیاز با حمله به داور کمی فشار را از روی خود کم کنند.

کمتر پیش آمده وقتی مسابقه ای تمام می شود، سرمربی از خود و تیمش به خاطر امتیازی که از دست دادند ایراد بگیرد و معمولا بهانه های زیادی برای توجیه امتیاز از دست رفته به میان می آید و قوی ترین آن می تواند داور باشد.

در هفته جاری لیگ برتر گل گهر در خانه اش به تراکتور باخت و سرمربی تیم لیگ برتر در واکنش به داوری بازی گفت: یکبار در مورد داوری صحبت کردم و دیگر نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم. امروز مشکل داوری نبود، مشکل خود ما و اجرایمان در نیمه اول بود. باختیم چون در نیمه اول خوب نبودیم اما از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم نمی‌توانم شکایت کنم چون خوب کار کردیم.

منبع: خبـر ورزشی