به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا رضایی دارنده مدال‌های نقره المپیک و برنز جهان در خصوص کشتی‌گیران مدال آور در شهرری گفت: شهرری از دیرباز یکی از مهد‌های ورزش ایران در رشته‌های مختلف مخصوصا رشته کشتی بوده است مانند آقای دبیر، سوریان و محمدی. وی ادامه داد: شهرری قهرمان‌های زیادی را به […]

امیر حسین زارع, تیم ملی کشتی آزاد, فدراسیون کشتی, کشتی گیر سنگین وزن - زارع تاپ ترین کشتی‌گیر سنگین وزن جهان است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا رضایی دارنده مدال‌های نقره المپیک و برنز جهان در خصوص کشتی‌گیران مدال آور در شهرری گفت: شهرری از دیرباز یکی از مهد‌های ورزش ایران در رشته‌های مختلف مخصوصا رشته کشتی بوده است مانند آقای دبیر، سوریان و محمدی.
وی ادامه داد: شهرری قهرمان‌های زیادی را به کشتی کشور معرفی کرده است، در رشته‌های دیگر مانند آقای ساعی، اوجاقی و خیلی از ورزشکاران دیگر که به ورزش ایران معرفی شدند.

رضایی درباره اینکه خودش سابقه حضور و مدال‌های المپیک را دارد و اگر بستر‌های لازم فراهم شود ملی پوشان می‌توانند پا جای قهرمانان بگذارند و در المپیک‌های پیش رو خوش بدرخشند، بیان کرد: یک بخش کار مربوط به امکانات نرم افزاری است که شامل مربیان می‌شود، اما امکانات سخت افزاری مانند سالن، تشک خیلی مهم است، ما اگر امکانات خوبی برای کشتی‌گیران فراهم کنیم کشتی ایران به قدری استعداد دارد که در این زمینه تیم‌های ملی را تغذیه کند، جا‌هایی مثل شهرری و مناطق مختلف تهران واقعا کشش دارند، اما به شرطی که حمایت‌های لازم از طرف شهرداری، اداره کل تربیت بدنی و همه کسانی که می‌توانند در این زمینه تلاش کنند، صورت بگیرد.

دارنده مدال‌های نقره المپیک و برنز جهان در خصوص انتصاب محسن کلمه به عنوان سرمربی کشتی آزاد کشورمان اظهار کرد: اول از همه به آقای درستکار خسته نباشید و خداقوت می‌گویم، پژمان درستکار سه سال زحمت کشید و بعد تبریک و خیر مقدم به محسن کاوه که این مسئولیت سنگین را پذیرفت، امیدواریم موفق باشند و تیم ملی کشتی کشورمان در المپیک به جایگاه واقعیشان دست پیدا کنند.

کشتی گیر سابق تیم ملی کشورمان در خصوص کسب سهمیه‌ها گفت: هرچه زودتر سهمیه‌ها گرفته شود به نفع کشتی است و آماده کردن تیم برای مسابقات المپیک کار بسیار مهمی است.

وی درباره این مورد که اگر به او پیشنهاد حضور در کادرفنی داده شود می‌پذیرد یا خیر بیان کرد: مشغله‌های کاری زیادی دارم، اما در هرجا و هرزمان که بتوانم به کشتی کمک می‌کنم.

علیرضا رضایی در پایان درباره امیرحسین زارع گفت: امیرحسین زارع تاپ‌ترین کشتی‌گیر سنگین وزن دنیا است که امیدوارم در المپیک هم به حقش برسد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا