این می‌تواند کوتاه‌ترین یادداشت دنیا باشد. آن‌قدر که در مورد مدیریت فوتبال ایران نوشته‌ایم و گفتنی‌ها را گفتیم اما چه کنیم که باز «هر دم از این باغ بری می‌رسد…» خبر کوتاه است و موجز اما بسیار گویا و موثر؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا بعد از برگزاری دربی پیش روی تهران آرای مربوط به […]

- عدالت یا دربی؟ مساله این است/ مسئولانی که عاشق گذر زمان و فراموشی مردم هستند/ چرا کسی اعتمادی به این کمیته ندارد؟

این می‌تواند کوتاه‌ترین یادداشت دنیا باشد. آن‌قدر که در مورد مدیریت فوتبال ایران نوشته‌ایم و گفتنی‌ها را گفتیم اما چه کنیم که باز «هر دم از این باغ بری می‌رسد…»

خبر کوتاه است و موجز اما بسیار گویا و موثر؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا بعد از برگزاری دربی پیش روی تهران آرای مربوط به ابهامات قرارداد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام نخواهد کرد! حال شما چه برداشتی از این خبر دارید؟ احساس اولیه شما همین است که دوستان می‌ترسند قبل از دربی عدالت را اجرا کنند؟

البته که در همه دنیا رسیدگی به پرونده‌های قضایی زمان‌بر است. شاهدها باید بیایند، از افراد باید سوال پرسیده شود، اسناد و مدارک و استعلام‌ها بررسی شوند اما چرا هیچ‌کس در ایران چنین احساسی ندارد؟ چرا اعتمادی نیست؟

یادتان هست همین هفته قبل نوشتیم که خبر آمده کمیته اخلاق و انضباطی منتظرند اول طرف مقابل اقدام کند؟ حالا هم مسئله مربوط به همان‌هاست و همان فدراسیون و طبیعی است که کسی ذهنش به این سمت نرود که روال قانونی ماجرا زمان می‌خواهد! انگار دوستان مثل همیشه منتظرند گذر زمان مشکلات را حل کند و همه‌چیز در حافظه عمومی فراموش شود!

در همین ارتباط: مهدکودک یا فدراسیون؟ این تاخیر از ناتوانی است یا خوش‌خدمتی؟/ اول تو قطع کن، اول تو!

منبع: خبـر ورزشی