به گزارش زیرنویس،  سردار جلیل موقوفه‌ئی  فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی با لباس پلیس در محور مشهد – تهران اقدام به اخاذی از شهروندان کرده است، بی‌درنگ ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی […]

به گزارش زیرنویس،  سردار جلیل موقوفه‌ئی  فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی با لباس پلیس در محور مشهد – تهران اقدام به اخاذی از شهروندان کرده است، بی‌درنگ ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدام‌های پلیسی موفق به شناسایی متهم در محور میامی – شاهرود شدند، ابراز کرد: فرد مظنون طی عملیات ضربتی دستگیر شد.

سردار موقوفه‌ئی با بیان این که متهم در هنگام دستگیری و ارتکاب جرم، لباس نظامی بر تن داشت، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه پلیس برای تامین امنیت اجتماعی در سطح جامعه شبانه روز در تلاش است، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه افرادی به عنوان مامور به طور حتم از آنان کارت شناسایی خواسته و بدون ارایه مدارک هویتی با آنان همکاری نکرده و موضوع را فوری به پلیس اعلام کنند.

استان سمنان که به دارالمرحمه معروف است با هشت شهرستان و مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است.

 

منبع خبر: رکنـا